Gå til innhold

Tips til god treningsbukse


Gjest Gjest_Fjellgeita_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Fjellgeita_*

Heisann :)

Lurer på om noen av dere har gode tips til bukser som er gode å bruke til turer nå når det er kaldt ute.

Synes vanlige joggebukser ikke er så gode når man har ull under. Og lange tights blir jo for kaldt.

Forslag (gjerne med link) blir satt stor pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bergans breheimen II eller skogshorn II, har begge og er kjempefornøyd. Den første har jeg hatt siden høsten 2006 og den har vært ukentlig i bruk i vinterhalvåret. Fortsatt like god:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til turbruk syns jeg Fjällräven G1000 er av uovertruffen kvalitet, og vokser du den, blir den både vindtett og vannavstøtende. Deilig med ull under, passer godt til vinterbruk, jeg går selv skiturer med min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest#2

Jeg fikk Fjellreven G1000 til jul av min daværende kjæreste, så var liksom ikke aktuelt å bytte den. Den hadde ikke måle seg med modellene til Bergans som jeg nevnte over. Ubehagelig å ha på og den er ikke foret. Den kommer nok til å havne innest i klesskapet før den ender i en UFF-container...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to forskjellige tur-bukser fra Gaupa, som de selger på ultimo outdoor (tidligere Wistex). Veldig fornøyd med begge. Når vel ikke helt opp til bergans, norrøna o.l, men er et knall- alternativ hvis du ønsker noe i en litt lavere prisklasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...