Gå til innhold

Hva sover dere i?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sover naken både alene og med kjæresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover alltid naken. Klarer ikke å ha på meg klær når jeg skal sove.

Gjest Gjest_Grethe_*
Skrevet

Nå i kulda? Pjamas, sokker og to dyner! :-) Vinduet er oppe året rundt!

Skrevet

I disse dager har vi hatt godt under 20 minus natterstid(kaldeste har vel vært -28), og jeg sover kaaaanskje med sokker!

Sommerdyne, åpent vindu og naken. Ingenting er bedre enn det:)

Samboer er på samme viset, naken er best.

Skrevet

Sambo sover alltid naken. Jeg sover naken når han er her, og vanligvis med en av hans t-skjorter når jeg er hjemme alene.

Har også sovet med ullundertøy, eller joggebukser, ullsokker og tskjorte når jeg har vært syk eller det har vært veldig kaldt.

Skrevet

Sover nok med trusa på ja, stort sett.

Skrevet

Jeg sover med truse og stor t-skjorte på. Fryser så lett. Sambo sover med boxer :)

Gjest Eurodice
Skrevet
Hva foretrekker dere best, naken eller med klær? Jeg og sambo sover altid nakene under dyna, slike har det bare blitt da vi føler dette er mest naturlig for oss begge! Husker jeg sov naken også når jeg bodde hjemme hoss foreldrene mine, begynte med det når jeg var rundt 16-17 år :)

Reprise. Det var en tråd om akkurat dette for et par-tre uker siden, også.

Skrevet

Naken. Det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Dersom jeg har klær på meg er det fordi jeg skal demonstrere at i kveld er det "stengt" og han kan bare prøve seg etter "det han gjorde" før i dag.

Så dersom jeg har mensen uten at han vet om det og har truse på av naturlige årsaker, så blir han litt paff og lurer på om han har gjort noe galt :gjeiper:

Skrevet

Sover som regel med (string-)truse på. Samboeren min sover naken.

Skrevet

Varierer.. Sover ofte naken sammen med min kjære. Hender også jeg har på meg kun truse, eller truse og nattkjole. Om vinteren bruker jeg som regel pysjamas, men i dag har jeg virkelig slått på stortromma: undertøy, singlet, strømpebukse og flanellpysjamas. :fryser:

Skrevet

Sammen med han sover jeg naken så lenge vi ikke er et sted det er veldig kaldt.

Alene varierer det litt om jeg sover naken eller ikke. Har jeg tøy på er det singlet og boxer, eller joggedress og ullsokker hvis jeg er fryktelig fryktelig kald :fnise:

Skrevet

Nakna! Ibland med trosor eller kalsonger på, men det är mycket sällan. Kläder är i vägen och "korvar" sig mot madrassen.

• 2 måneder senere...
Gjest pilsner
Skrevet

sover alltid naken, får ikke sove sikkelig med klær

Gjest Huffsa
Skrevet

G-streng/hotpants.

+T-shorte hvis det er kaldt.

Skrevet

Truse, men ofte med enten nattkjole eller t-skjorte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...