Gå til innhold

Mistet meg selv


Gjest Gjest_Tine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tine_*

Jeg tror hvertfall jeg sørger.

Saken er den at jeg føler meg lurt, brukt, skitten, billig.

For 2 mnd siden var jeg på en fest i nærmiljøet. Det er en liten bygd og alle kjenner alle.

Jeg er 22 år og følte at jeg hadde ganske god kontroll på livet og mitt eget rykte helt til dette skjedde.

Jeg ble DRITA full. Ble med en fyr innpå badet og vi hadde sex. Jeg våknet dagen etterpå på det samme badet som jeg tydeligvis hadde hatt sex på, naken. Da skjønnte jeg jo hva som hadde skjedd. Jeg husker INGENTING. Jeg føler meg ydmyket på det sterkeste.

Føler folk ler av meg når jeg kommer i butikken eller på treningssenteret. Jeg har det grusomt med meg selv, og føler jeg har mistet kontrollen helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk snakker helt sikkert om deg på et lite sted, men glem aldri at du selv vet best om hvem du virkelig er, og det er mye bedre at folk tror helt feil om deg enn at de faktisk har helt rett!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk snakker helt sikkert om deg på et lite sted, men glem aldri at du selv vet best om hvem du virkelig er, og det er mye bedre at folk tror helt feil om deg enn at de faktisk har helt rett!! :-))

Sant! Håper det ordner seg for deg TS. Lite kjekk opplevelse:3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Jeg føler så med deg nå, og jeg tror jeg forsår hvordan du har det.

Jeg har opplevd å føle at jeg har "mistet meg selv", som du sier det, mistet kontrollen over meg selv og eget liv, og blitt en annen enn den jeg var. Nå er dette du har opplevd veldig ferskt enda, og da gjør det også ekstra vondt. Sånn vil det nok være en stund, dessverre. Det eneste rådet jeg kan gi deg er å gi det tid. Fortsett å være den du VIL være, følg den moralen du faktisk har, på tross av det dumme som skjedde... At du ble så full (eller ble du dopet?) at du ble utnyttet. For dette kan høres ut for meg som voldtekt, faktisk, i og med at du var så sterkt beruset at du ikke var i stand til å ta vare på deg selv. Du er nødt til å tilgi deg selv! Kanskje kan det være til hjelp å ringe f.eks Suss-telefonen eller en annen støtteorganisasjon som har peiling på dette og snakke med dem. Du er fortsatt den samme, flotte jenta du var før denne festen, bare en vond erfaring rikere. Og om du fortsetter å oppføre deg, som jeg skrev, i tråd med den moralen du EGENTLIG har, så vil du finne tilbake til deg selv igjen! Det vet jeg av egen erfaring.

Stor trøsteklem fra meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Tror du skal finne noen som du kan prate med. Vet ikke hva du føler er verst for din egen del. Sex uten å ha vist om det, eller at det går rykter om deg i bygda. Uansett så har du ikke gjort noe å skamme deg over. Du har uansett funnet ut at det å bli så full ikke var så smart, da har du lært til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...