Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Hvor vanelig er det at dere menn barberer dere?? for meg virker det som at det er mer vanelig at vi damer barberer oss enn dere menn! Noen synspunkter? Takk for svar
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Har aldri gjort det, og foretrekker at kvinner er helt naturlige nedentil og.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Hvor vanelig er det at dere menn barberer dere?? for meg virker det som at det er mer vanelig at vi damer barberer oss enn dere menn! Noen synspunkter? Takk for svar Hos oss er det faktisk motsatt, jeg tar alt mens hun bare trimmer litt rundt bikinilinjen.
Gjest Mann 48 Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Hvor vanelig er det at dere menn barberer dere?? for meg virker det som at det er mer vanelig at vi damer barberer oss enn dere menn! Noen synspunkter? Takk for svar Jeg tor nok at du har rett i at damer oftere pynter seg enn menn, enten ved frisering eller helt glattbarbering. Jeg har ingen forksningsrapport å forholde meg til, men utfra de par og mennesker jeg kjenner så har jeg inntrykk av at det er slik. Personlig er jeg glad i oralsex, og min kjæreste og jeg nyter det begge to. Ingen av oss er glad i å få hår i maten, derfor er vi helt glatte begge to.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Hei Hos oss er det for det meste kona som er glatt-barbert, mens jeg (mannen) barberer punen, og litt rundt skaftet. Mens"veiviseren" over penis er kortklippet
Gjest A. Caron Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Hvor vanelig er det at dere menn barberer dere?? for meg virker det som at det er mer vanelig at vi damer barberer oss enn dere menn! Noen synspunkter? Takk for svar Jeg har inntrykk av at denne glattbarberingstrenden er litt på hell nå, noe jeg i grunnen synes er bra. Når det er sagt så er det jo også en viss forskjell på å barbere seg og å ta vekk alt. Sistnevnte har jeg aldri hatt sansen for, da det blir altfor baby-aktig i mine øyne. Damen har alltid en velfrisert look nedentil. Sjøl sørger jeg også for å holde det hele på et kortklippet nivå, men tar aldri vekk alt. Hvor vanlig det forøvrig er blant menn å barbere seg vet jeg faktisk ikke, da jeg aldri har noe fore med andre nakne menn
LetThemEatCake Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Jag får min pojkvän att ansa lite grann med saxen i alla fall. Men rakar sig gör han inte. Jag är glad för det lilla, haha. Men jag håller med om att vi kvinnor ansar oss mer! Jag gör det för att jag känner mig både fräschare och sexigare. Män är ju så håriga i övrigt, så en renrakad pung kanske ser lustigt ut? Eller så tycker de att det inte gör någon större skillnad? Helt ärligt så vill jag inte se en renrakad pung.. Det känns så "porrfilmsinspirerat". Hellre kortklippt. Eller GÄRNA kortklippt. Liker ikke en bush.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Min første kjæreste var selv glattbarbert titt og ofte og var den som introduserte meg for barbering også. Da jeg for noen år siden kom i et nytt forhold var det nytt for meg at han hadde så mye hår. Han synes det er deilig at jeg tar vekk litt "skog" som han kaller det, så han lettere finner fram, dessuten tenner det ham veldig å kunne se konturene av lepper og klit. Dermed var det lett for meg å hinte litt til ham om fjerning av hår og begynte først med lett frisering før han en dag overrasket meg med helt glattbarbert underliv. Jeg overrasket ham tilbake ved å gi ham en god omgang med munn og hender... Jeg tar den kun i halsen hvis jeg samtidig slipper å få hår i munnen og nesa - så det er jo opp til ham om han vil at jeg skal ta den langt inn eller ikke...
Gjest Gjest_Mira369_* Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Liker glattbarbert pung når jeg skal leke meg med munnen...
Gjest A. Caron Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Liker glattbarbert pung når jeg skal leke meg med munnen... Jøss.... Er nå glad jeg har pungen på det normale stedet jeg da
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 At menn har kjønnshår er det diggeste! Jeg tenner nesten litt på det, for det viser bare at de er skikkelige menn, om dere skjønner! Litt dyrisk av seg! shavede menn ser ut som små gutter:)-< not hot
Stinelin Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 Kjæresten stusser, og jeg liker at han har litt hår, siden jeg liker barske menn Tror absolutt at den naturlige lukten i håret har mye å si for min tenning. Selv er jeg fornøyd med å vokse alt bortsett fra en naturlig trekant foran, som jeg stusser. Følelsen av glatt hud i ukevis er herlig, og jeg føler meg alltid fresh og klar for action
Gjest Mann45 Skrevet 24. februar 2010 #13 Skrevet 24. februar 2010 Til trådstarter: det heter vanlig, uten e.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå