Gå til innhold

Kule kattenavn?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Trenger noen tips til kule kattenavn. Har litt dårlig fantasi akkurat nå.

Skrevet

Bob Kaare, Cliff Gjermund, Hans Hugo, Marita, Tampax, James :ler:

Skrevet

Amadeus, Harry (hvis den har hvite sokker 8) eller Julius (det heter katten min ) :P

Gjest Hvitveis
Skrevet

Gustav Mahler tar vel kaka, men det er kanskje oppbrukt? Tobias og Buster er ellers fine guttenavn.

Skrevet

Jeg vet om ei flyvertinne som hadde en katt som het Boeing - max kult! :briller: Ellers synes jeg at Muscat er litt stilig. Og trauste kvinnenavn som Kjellaug, Gunda, Magnhild osv har også sin sjarm. Da først og fremst på hunnkatter.

Skrevet

Katten til en venninne av meg ble døpt Harry Eliassen. :ler:

En annen katt fikk navnet Kåre Sofie. :roll:

Den hun har nå heter Turbo!

Skrevet

Katten til naboen heter Lurven..

Andre katter jeg "kjenner": Stripa,Harald,Pussimau,Jossi,Prikken,Mette-Marit,Ibsen og Miss Foster..

Skrevet

Arnold, Terminator, Rocky, Rambo......alle utprøvde og vellykkede kattenavn:)

Skrevet

Isis, Divali, Skade, Katt, Lus, Klo, Frk. Handelsberg, Herr. Gullfakir, Snørrblomst, Gakk 'o line og Laz.

La fantasien bestemme. :lol:

Skrevet

Ok, vi får ikke vite kjønn her. Vel, jeg digger ordentlige navn på katter(ikke fantasinavn). Slike navn som lurven og røder synes jeg ikke en katt er verdig. Hva med Reidar, Otto, Harry, Olga., Petrine, Jack, Hilma osv. dette er stilige kattenavn. Hadde en gang en kjæreste som navnga katten sin til Elvis :ler:

Skrevet

Baltazar er mitt beste forslag, hvis det må være "ordentlig" navn. Ellers er Ludde et herlig navn.

Skrevet
Ok' date=' vi får ikke vite kjønn her. Vel, jeg digger ordentlige navn på katter(ikke fantasinavn). Slike navn som lurven og røder synes jeg ikke en katt er verdig. Hva med Reidar, Otto, Harry, Olga., Petrine, Jack, Hilma osv. dette er stilige kattenavn. Hadde en gang en kjæreste som navnga katten sin til Elvis :ler:[/quote']

hva er galt med lurven :fy:

Annonse
Skrevet

Har hørt at katter bør ha navn med bokstaven "s" i?

Jeg syns også det er morsomt med "ordentlige" navn på katter. Ikke sånn Flisa og Pusi og Pjusken (selv om jeg må innrømme at mine katter har hatt sånne navn).

Nei, da høres det bedre ut med "Nå må jeg hjem og mate Harald og gi han litt friskt vann". Eller "Ja, det går fint med Kåre, men han er litt matt i pelsen." :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Min heter Astrid! Alle synes visst at det er ganske stygt :D Synes det er et stilig kattenavn jeg.

Skrevet

Jeg har kjent en katt som het Ole-Per. (det viste segå være en hunn katt) :roll: Også har jeg kjent en veldig fin katt som het Vaffel. Det syns jeg er et fint kattenavn! Lille Vaffel... :D

Skrevet

Katizi syns jeg er et bra kattenavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...