Gå til innhold

Litt syk fantasi?

Fremhevede innlegg

Gjest Gutt 27
Skrevet

Drømmer bare mer og mer om å møte en transemann. Lekker sminket "dame" med lingerie, hofteholder, rosa silketruse e.l.

Jeg later jo som om det er ei dame helt til jeg oppdager at silketrusa prøver å skjule en pikk som prøver å brøte seg vei ut av den. Etterhvert spretter den fram og jeg tar den i munnen og suger den....

Dame med strap-on er ikke det samme i fantasien.

Rart slike sexdrømmer skal komme opp i hodet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Transemann 35
Skrevet

Hei, ikke noe rart det. Vi er så ulike. Du er ikke alene om din drømm.

Gjest Gjest_nysgjerrig_*
Skrevet
Drømmer bare mer og mer om å møte en transemann. Lekker sminket "dame" med lingerie, hofteholder, rosa silketruse e.l.

Jeg later jo som om det er ei dame helt til jeg oppdager at silketrusa prøver å skjule en pikk som prøver å brøte seg vei ut av den. Etterhvert spretter den fram og jeg tar den i munnen og suger den....

Det er vel ikke sykt. De fleste menn fantaserer vel om å slikke og suge på en fin pikk. Transer er hot!

Gjest kåt gutt
Skrevet

Mange med slike fantasier, og mange har opplevd det også.Om du skulle oppleve dette så blir du helt hekta (som meg) og vil kun ha transer og menn heretter.Homosex er bare helt fantastisk godt :)

Skrevet

Jeg tenner ikke på transer, men det er kanskje mer utbredt blant menn...?

Skrevet

Ikke min greie....men kos deg med fantasien...den er ikke det minste "syk"... :klappe:

Skrevet

flere med ts her, jeg vil suge en transe helt til han/hun spruter.

Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet

Transer er helt ok og ikke sykt i det hele tatt. De kler seg jo ofte mye mer feminint og lekkert enn ekte damer, lekker sminke, og i tillegg er de kjempeflinke til å suge også. De har jo en selv og vet hvordan en god sugejobb skal gjøres.

Og så er de veldig sexy og feminine også.

Søte de....ikke rart at vi menn liker dem.

Skrevet
Transer er helt ok og ikke sykt i det hele tatt. De kler seg jo ofte mye mer feminint og lekkert enn ekte damer, lekker sminke, og i tillegg er de kjempeflinke til å suge også. De har jo en selv og vet hvordan en god sugejobb skal gjøres.

Og så er de veldig sexy og feminine også.

Søte de....ikke rart at vi menn liker dem.

Så sant, så sant. De er som oftest penere enn kvinner også.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Enig der ja.

Skrevet

Har ikke sett en transe som ser skikkelig feminin ut. Klær er en ting men de breie skuldra, den flate rumpa og det maskuline fjeset lurer ingen.

Gi meg en kvinne sier jeg bare!

Gjest Lena Transe 28
Skrevet

Jeg ser mer femi ut enn fleste jenter gjør. Alle tror jeg er jente inntil dem får høre stemmen min som ikke er så femi av seg.

Skrevet

Å si de er penere enn kvinner er vel å ta LITT hardt i... Men syns ikke fantasien din er syk eller noen ting, TS. Kos deg med tanken, du.

Gjest Liv 19
Skrevet

Er god venn med en skaptranse. Han er så søt og sexy når jeg får dollet han opp til den jenta. Har kjempegod sex med han. Bare så dumt han ikke vil gå ut som jente, men skal vel fikse det til sommeren.

• 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

e-post addresse er fjernet.

Phaedra,mod

Endret av blond_dukke
Skrevet

Det er da ingen syk fantasi å tenne å transer. Alle har forskjellig tenningsmønster, og transer er en del av ditt.

Kjør på, om du finner en flott transe som vil være med deg på en kosestund eller ti. Så leng det er snakk om samtykkende, voksne mennesker som holder seg innafor norsk lov, så gjør akkurat det du føler for :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...