Gå til innhold

Stryker du tøyet netto?


smilla1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du verden hvor mange interessante spørreundersøkselser som foretas :roll:

Det hender faktisk jeg står og stryker med kun BH på (jo - er påkledd nedentil altså), men det er fordi jeg skal ha på meg den skjorta jeg står og stryker.

Men jeg flyr altså ikke naken rundt i huset mens jeg gjør husarbeide!

Ikke fordi jeg er sjenert - men det blir liksom så unaturlig for meg det :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, er som Usikker, jeg. Flyr slett ikke rundt og gjør husarbeid naken, men kan godt finne på å stå i bare BHen og stryke ei skjorte hvis det er akkurat den skorta jeg skal ha på meg den dagen.

Men ellers er jeg godt påkledd når jeg driver med huslige sysler :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Gjør i grunnen lite husarbeid i nettoen, gitt! :ler:

Litt på siden, men lurte litt på denne:

Tallene fra undersøkelsen viser også at afroamerikanerne og spanskamerikanerne er mer hypp på tøystryking i nettoen enn det hvite amerikanere er. Og blant siste gruppe har vel stort sett hver eneste norsk kvinne og mann en fjern slektning, etter den store utvandringsbølgen mellom årene 1820 og 1930.

Trodde i grunnen at det var blant de hvite amerikanerne vi nordmenn hadde mest slekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... gjør da tydelig noe galt jeg da, som kler på meg!!

På en annen side..... tenk hvor glad mennene våre hadde blitt om vi begynte og gjøre slikt nakne..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde i grunnen at det var blant de hvite amerikanerne vi nordmenn hadde mest slekt...

Du Labella - denne konkulsjonen har jeg også kommet fram til!

Vi er'kke akkurat dumme vi to asse...... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyr ikke rundt i nettoen og gjør huslige sysler jeg.....men så ser det ut som at jeg har misforstått litt da :roll: Blir forresten tøyet bedre strøket om men gjør det i nettoen? Kanskje det lønner seg å prøve?!?

Og jeg trodde også at vi hadde flest slektninger blant de hvite amerikanerne :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det svært sjelden jeg stryker tøy da men jeg kan absolutt finne på å vimse naken rundt i huset om morgenen ja :oops: Så er det da bare min mann og jeg som bor her... :wink: Kan tilogmed skje at jeg gjør noe nyttig men ikke full husvask :roll::lol: Merkelig undersøkelse ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne hadde store planer om å gjøre alt husarbeid i nettoen med sin samboer, skulle bli mer spennende sånn. Ble til at det aldri skjedde, husarbeid er og forblir kjedelig, så selv er vi alltid påkledd ved husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjør alt husarbeid naken jeg..

Vel.....men du er jo mann, så med andre ord så er du påkledd når husarbeidet gjøres? (asså det er dama di som gjør det......) :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hater og stryke og det er noe jeg helst ikke gjør. og jeg gidder ikke kle av meg for å gjrøre det. tanken har ikke engang slått meg. kunne sikkert ha skjedd hvis jeg måtte stryke det jeg skulle ha på meg med en gang da. er ikke sikkert jeg hadde funnet frem og kledd på meg noe annet i mellomtiden da.

hvorfor lages det slike spørreundersøkelser? er det for at vi skal finne ut om det er greit og spørre om tøyet er ferdigsstrøket før vi drar på besøk til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel.....men du er jo mann, så med andre ord så er du påkledd når husarbeidet gjøres? (asså det er dama di som gjør det......) :blunke:

jeg "skurer" naken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

afroamerikanerne og spanskamerikanerne er mer hypp på tøystryking i nettoen enn det hvite amerikanere er. Og blant siste gruppe har vel stort sett hver eneste norsk kvinne og mann en fjern slektning

Siste gruppe nevnt er de hvite..... ergo våre slektninger.

Hvorfor disse i det hele tatt nevnes er et annet mysterium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste gruppe nevnt er de hvite..... ergo våre slektninger.

Hvorfor disse i det hele tatt nevnes er et annet mysterium.

Hehe - blingsa litt :blunke: men jeg forstår ikke helt hva dette har med saken å gjøre uansett... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Av humanitære årsaker boikotter jeg alt som heter stryking.

Men annet husarbeid gjør jeg ofte naken, særlig i helgene og særlig om sommeren. Man blir jo ofte varm av både å vaske opp og lage mat (man må bare passe seg så fettet ikke spruter fra stekepannen...).

Det har for øvrig ikke blitt mer "spennende" i heimen pga dette - vi går nokså mye nakne generelt, men det er av mer praktiske årsaker: Ikke gidde å kle på seg før man får somlet seg i dusjen sånn utpå kvelden engang osv. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...