Gå til innhold

Balanse i hverdagen


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jannicke_*
Skrevet

Jeg er stresset hele tiden. Ikke stresset i form av at jeg løper rundt og alltid har masse å gjøre. Det er mer som en uro. Jeg sliter litt med sosialangst, og selv om hverdagen går greit, så føles ofte det å skulle møte verden og andre mennesker mer som en prestasjon enn en glede. Jeg jobber med saken.

Jeg teller alltid ned timer, og klarer ikke slappe av. Har jeg fri en dag, klarer jeg ikke å sette meg ned med en god bok eller en god film - ikke uten å tenke at tiden jeg har for meg selv forsvinner og at en ny dag nærmer seg. Jeg klarer ikke å nyte tiden. Jeg skulle så gjerne ha slappet av en dag - uten å føle at tiden som går bare tar meg nærmere neste dag. Uten at det nødvendigvis er noe å grue seg til dagen etter.

Jeg skulle så gjerne hatt noen tips til hvordan jeg kan lære meg å nyte timene jeg har fri og har tid for meg selv - istedenfor å bli urolig over at dagen løper fra meg og at den snart over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...