Oppgitt40 Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Har du boliglån i Skandiabanken? Er du fornøyd med det? Jeg skal ta opp lån, og kunne tenke meg å fortsette med Skandiabanken. Veldig fornøyd med banken til vanlig bruk. Har undersøkt i en annen bank angående boliglån, og de vil naturlig nok at jeg skal bli totalkunde.
Gjest AnneShirley Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Vi har hatt boliglån i Scandiabanken. Var strålende fornøyd.
Blowers daughter Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Selve låneprosessen var litt langdryg, dette tok litt tid pga sommerferie, osv, og de hadde generelt veldig lang behandlingstid. Holdt på å gi de opp helt, for jeg ble så utålmodig, men er glad for at vi holdt ut. Er strålende fornøyd i dag.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Jeg er på jakt etter lån nå, men siden Skandiabanken ikke gir mellomfinansiering, må jeg enten selge nåværende leilighet først før jeg får lån derfra, eller så må jeg finne en annen bank rett og slett.
Kaffeavtalen Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Det er fløere banker som ikke tilbyr mellomfinansiering nå, så det beste du kan gjøre er å selge leiligheten først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå