Gå til innhold

Sorias dagbok


Soria

Anbefalte innlegg

Hmm, har lyst til å skrive dagbok, men vet ikke hvordan det er å skrive det på nettet. Jeg prøver i hvert fall :-?

Nå for tiden er jeg opptatt av å slutte å røyke. Prøvde å slutte med boken "endelig ikke-røyker", men det gikk dårlig. Strevde i en uke, men på onsdag sprakk jeg så det sang. :kul: Det var nedtur. Jeg kjøpte røyk og røkte onsdag og torsdag, og på fredag begynte jeg på en ny måte.

Jeg prøver en kombinasjon av nedtrapping og bruk av plaster. Så mye som jeg har røkt så blir det likevel mindre enn mine 35 for dagen. Jeg har vært storrøyker i 21 år, og håper inderlig at jeg nå skal klare å slutte.

I går og fredag røkte jeg 9 røyk.

Ellers skal jeg flytte om en stund så det er jeg jo også opptatt av. MÅ komme i gang med litt rydding og pakking, men jeg sløver ennå med det. Vet bare hva de skal gjøre i leiligheta jeg skal flytte til, men ikke når de blir ferdig. Venter på å få nærmere beskjed.

OK, nå er jeg i gang med denne dagboka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nytt plaster på, og utsette den første røyken. Har funnet ut at jeg kan hjelpe på mengden røyk ved å utsette den første røyken om morgenen. I dag et kvarter, i morgen litt mer osv. Plasteret er et døgnplaster, men jeg gidder ikke å ha det på om natten når jeg ikke er vant til å røyke den tiden.

Sitter og glor på nettet. Søndagsmorgener er ikke den tiden det er mest trafikk akkurat.

Planlegger å pakke litt i dag. Får se hvor flink jeg er :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske flink i går. Begynte å vaske rundt kjøkkenet, tømte en hylle i kjøkkenskapet og vasket det som var der. Det er ting som sjelden blir brukt og i når jeg røyker så mye så blir det skittent etter en stund. Pakket ned de tingene. Så vasket jeg gulvteppet i badekaret. Det var litt styr for det er så stivt, men det gikk. Pakket litt datautstyr også. Synes jeg er kommet godt i gang :)

Jeg fant en kofte i går som kan være fin å smette på seg om det er kaldt. Måtte bare vaske den først. Fy, hvor jeg gleder meg til at ting ikke blir brune av røyk bare av å ligge i leiligheten. Jeg har ikke tenkt å røyke i den nye leiligheten jeg flytter til.

Jeg røkte 8 røyk i går, og i dag ventet jeg en halv time før jeg tok den første røyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...