Gå til innhold

øyekatarr og jobb


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått øyekatarr og hadde endelig fått vakt på jobb..er ekstrahjelp og trenger pengene så jeg vil veldig jobb, men bør jeg med øyekatarr som ikke ser bra ut? Er servitør..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden øyekatarr ofte er svært smittsomt, ville jeg nok som kunde der du jobber satt pris på å ikke bli smittet av servitøren, dessverre.

Det er jo ikke akkurat noen farlig sykdom, men den kan være vond og ubehagelig, synes gjerne godt og er som sagt ofte svært smittsom.

Siden jobben din da er å være firmaets ansikt utad og være i nærkontakt med kundene, ville ikke JEG satt pris på det, men det som er viktig her er jo hva firmaet mener om det. Hør med sjefen din du. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...