Gjest kittypews Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Noen som har noen tips på hva som er digg å ha i fitta? Utenom dildo!
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Noen som har noen tips på hva som er digg å ha i fitta? Utenom dildo! Hvorfor må man putte noe i den i det hele tatt? Hva med å bli litt mindre kåt? Bare et vennlig tips...
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 En generell regel: alt du vil ha puttet i munnen kan du putte i fitta.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Squash/stor agurk. Jeg ejakulerer når jeg onanerer/blir onanert med en slik. Fantastisk! Husk kondom!
Sequax Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 En generell regel: alt du vil ha puttet i munnen kan du putte i fitta. Alt ? Også dundersalt og hockeypulver ? :gjeiper:
kisskissbangbang Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Alt ? Også dundersalt og hockeypulver ? :gjeiper: Aiai, meget interessant! I meg er det for øvrig bare pikk og fingre som slipper inn. Andre ting gir meg null, niks og nada. Stemmer for klitorisstimulering, jeg.
Djungelvrål Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Noen som har noen tips på hva som er digg å ha i fitta? Utenom dildo! F... er du ikke helt fiktig skrudd sammen du eller?? Vemmelig å lese innlegget ditt!!
Sequax Skrevet 18. februar 2010 #11 Skrevet 18. februar 2010 Aiai, meget interessant! I meg er det for øvrig bare pikk og fingre som slipper inn. Andre ting gir meg null, niks og nada. Stemmer for klitorisstimulering, jeg. Tror det hadde vært fare for å få g-punktet svidd av, ja... For ikke å snakke om sure biler og føtter...Tror nok pH-verdien der nede hadde kommet i ubalanse....
SMann Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 Gå i grønnsaksdisken og se hva som frister....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå