Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2003 #1 Skrevet 6. september 2003 Fire dagers slankekur, testet av tusenvis av 2 åringer ) Hvem har vel ikke prøvd all verdens slankekurer, fra banankurer til indrefiletkurer, uten positive resultater? Her kommer en ypperlig 4 dagers slankediett som er testet av tusener av to-åringer. Og de fleste to-åringer er jo spreke, slanke og fine?! Her er oppskriften som gir suksess også for voksne: DAG 1 Frokost Et speilegg, en brødskive med syltetøy. Spis to biter av egget med fingrene, kast resten på gulvet. Ta en bit av skiven og smør deretter syltetøyet ut over ansiktet og klæme. Lunsj Fire fargestifter (farge spiller ingen rolle), en håndfull potetgull, og et glass melk (bare 3 slurker, søl ut resten). Lykke til Middag En tørr pinne, to femtiøringer, 4 slurker med daff Sprite. Kveldsmat Kast en brødskive på kjøkkengulvet. DAG 2 Frokost Ta opp brødskiven fra i går fra kjøkkengulvet og spis den. Drikk en halv flaske vanilje- essens og en liten flaske med grønn konditor-farge. Lunsj En halv "Pulserende Rosa" leppestift og en håndfull hundekjeks (hvilken som helst type). En isterning om du ønsker det. Ettermiddags-snacks Slikk på en kjærlighet inntil den blir klissete, ta den med utenfor og slipp den i sølen. Ta den opp igjen og slikk til den er ren. Ta den så inn og slipp den på teppet. Middag En klinkekule eller rå bønne som trykkes opp i venstre nesehull. Hell eplejuice over potetstappen og spis med skje. DAG 3 Frokost To pannekaker med masse sirup, spis en med fingrene, tørk av i håret. Ett glass melk som du stapper den andre pannekaken oppi. Etter frokost tar du opp kjærligheten fra i går, fra teppet, slik av støv og hår, og legg den på puten i den fineste stolen. Lunsj Tre fyrstikker, litt peanøttsmør og en brødskive med syltetøy. Spytt mange biter på golvet. Tøm et glass melk på bordet og slurp det i deg. Middag En bolle med is, en håndfull potetgull, litt grapefrukt-juice. Prøv å helle noe av juicen ut gjennom nesen. DAG 4 (siste dag) Frokost En kvart tube tannpasta (Colgate, men andre merker kan også brukes), en bit av såpen og en oliven. Hell et glass melk i en skål med cornflakes og tøm en halv kopp sukker over. Når cornflakesen er vassen, drikk melken og gi resten til hunden. Lunsj Spis brødsmuler fra kjøkkengolvet og fra teppet i spisestuen. Finn kjærligheten og spis den opp. Middag Slipp spaghetti over ryggen til hunden, putt en kjøttbolle inn i øret. Tøm gele i eplejuicen og sug opp med sugerør. Gjenta dietten om nødvendig, lykke til!
Gjest Madam Felle Skrevet 20. september 2003 #5 Skrevet 20. september 2003 Kanskje vi skulle prøve den
Ridder Reddik Skrevet 20. september 2003 #6 Skrevet 20. september 2003 Ja, den tror jeg jaggu meg jeg skal prøve!
Gjest Madam Felle Skrevet 20. september 2003 #7 Skrevet 20. september 2003 kanskje jeg kommer i klærne mine igjen pakket ned en hel sekk full av klær som er for små
Dødspingvinen Skrevet 20. september 2003 #8 Skrevet 20. september 2003 Jeg jobber i småbarns-barnehage.... Kan se det veldig godt for meg!
Quinden Skrevet 20. september 2003 #9 Skrevet 20. september 2003 Den var lur, lite som kommer nedi magesekken da ja... men jeg tror neppe mamma vil komme og vaske etter meg
Quinden Skrevet 20. september 2003 #10 Skrevet 20. september 2003 PS! Her er den en festlig I am on a seafood diet, everytime I see food I eat !
Gjest Madam Felle Skrevet 20. september 2003 #11 Skrevet 20. september 2003 PS! Her er den en festlig I am on a seafood diet, everytime I see food I eat ! bra
Salt Skrevet 21. september 2003 #13 Skrevet 21. september 2003 I am on a seafood diet, everytime I see food I eat ! Den var genial!
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2003 #14 Skrevet 21. september 2003 I am on a seafood diet, everytime I see food I eat ! Denne satser jeg på!
Miranda Skrevet 21. september 2003 #15 Skrevet 21. september 2003 Helt sikkert en effektiv kur, minimalt med kalorier og høy forbrenning (må jo vaske mye)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå