Gå til innhold

Bindingstider på treningssenter


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har flyttet til et nytt sted og har ikke planer om å bo her så lenge. Har lyst til å melde meg inn på stedets treningssenter, men da må man enten betale en svinedyr forskuddssum for 3 måneder, eller binde seg for 12 måneder... Går det ann å betale seg ut (eller forklare seg ut :fnise: ) av en slik bindingstid, dersom man flytter før de 12 månedene er omme og ikke lenger kan trene på senteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle treningssentre jeg har trent hos har hatt en klausul om at dersom man flytter til ett sted hvor det ikke er noen sentre i nærheten, så kan man si opp før bindingstiden er ute. Da skal de bare ha noe dokumentasjon i form av adresseendring fra posten. Så du kan jo sjekke om de også har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle treningssentre jeg har trent hos har hatt en klausul om at dersom man flytter til ett sted hvor det ikke er noen sentre i nærheten, så kan man si opp før bindingstiden er ute. Da skal de bare ha noe dokumentasjon i form av adresseendring fra posten. Så du kan jo sjekke om de også har det.

Samme her,det er noe de sentrene jeg har trent hos også har, du kan bare være like sleip som treningssentrene, lat som du ikke skal flytte, signer en krontrakt og når tiden for flytting kommer så sier du opp medlemsskapet på grunnlag av dette. Men som over nevnt, forsikre deg først om at dette er grnnlag nok for oppsigelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...