Gå til innhold

Hva er vårens must-haves?


buttergirl

Anbefalte innlegg

Er i skikkelig shoppingshumør for tiden, og har startet innkjøpet av vårklær. (er så lei av vinteren at jeg spriter opp med vårens blomstrende mote)

Jeg har kjøpt: Olajakke

Blomstrete kjole :hjerter_rundt:

Flettet brunt belte

En haug av jeanstights

Svart-hvit stripete genser

På ønskelisten står: en skinnjakke

gladiatorsandaler

Genser med pynt på skuldrene, tips?

Andre klær jeg bør satse på til våren ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var mye skinn på catwalken under S/S Fashion Week både i London og New York. Ikke et materiale vi forbinder med sommer og sol, men så er ikke sommeren i Norge av tropisk kaliber...t-skjorter i skinn er det hippeste, men også skjørt, shorts, skinnjakker etc er veldig aktuelt.

Shorts er fortsatt hipt, og ifølge britiske ELLE er det bare én regel som gjelder- å komme seg på en stemaskin- spesielt hvis du velger de korteste variantene, som jeg personlig synes er de kuleste. Korte shorts med opaque strømpebukser er lekkert, kamuflerer litt, og kan brukes allerede nå. Til shorts synes jeg ankelboots eller pumps med høye hæler er finest.

En maxi-kjole eller et maxi-skjørt er en god investering denne sesongen.

Hvis du ikke eier en trenchcoat, så skaff en, trenchcoaten er ikke bare et klassisk plagg, denne sesongen går den fra basisplagg til supertrendy. Er du vågal, går du for en lang trenchcoat.

T-skjorter og topper med print, gjerne med paljetter, som t-skjortene med Madonna-motiv de har inne hos Nelly nå.

Korte kjoler er forsatt hot, men ikke så supertighte som forrige sesongers bandasje-kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frank_*
Rosa blazer. :kyss:

Signerer den...... :)

Og til den passer lange støvletter, over-knee som er in for tiden. Sorte med litt høye hæler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du som pratet om shorts:))

Jeg liker veldig godt å gå med shorts som er kort, men nå har jeg fått hørt at man ikke går med shorts til hverdags. Kun når man skal gå ut på byen. Stemmer dette?

Når sant ska sies så har jeg ikke sett noen gå med shorts til hverdag i byen jeg bor i, men bare lurer siden jeg fikk høre at jeg gikk for drøyt kledd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sandbekken
Til du som pratet om shorts:))

Jeg liker veldig godt å gå med shorts som er kort, men nå har jeg fått hørt at man ikke går med shorts til hverdags. Kun når man skal gå ut på byen. Stemmer dette?

Når sant ska sies så har jeg ikke sett noen gå med shorts til hverdag i byen jeg bor i, men bare lurer siden jeg fikk høre at jeg gikk for drøyt kledd:)

jeg går ofte sånn kledd (ikke hudfarget strømpebukse da) men har egentlig ikke sett så mange andre med shorts i hverdagen.. kansje jeg bare ikke ser etter? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du som pratet om shorts:))

Jeg liker veldig godt å gå med shorts som er kort, men nå har jeg fått hørt at man ikke går med shorts til hverdags. Kun når man skal gå ut på byen. Stemmer dette?

Når sant ska sies så har jeg ikke sett noen gå med shorts til hverdag i byen jeg bor i, men bare lurer siden jeg fikk høre at jeg gikk for drøyt kledd:)

Jeg bruker shorts til hverdags, i kaldere temperaturer med opaque strømpebukse under. Det er ikke for drøyt hvis du kombinerer shortsene rett, dype utrigninger og korte shorts kan bli drøyt.

Ser ikke mange i shorts til hverdags her i Trondheim, men det er en av grunnene til at jeg liker å gå med det. :)

Så lenge du har bein til det, bruk korte shorts!

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den...... :)

Og til den passer lange støvletter, over-knee som er in for tiden. Sorte med litt høye hæler...

Hoohoo... godt du følger med Frank. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...