Gjest Gjest_Minni_* Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Hei Har noen av dere her inne blitt added av en ukjent mail adresse på msn? Msn adresse som ikke har noe nickname når den adder, men kun mail adresse? alle de vennene jeg har spurt har blitt added med et slikt mail adresse på msn, men ingen av adressene er like. Er litt redd om det er virus. i så fall, kan det være farlig? :S
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Fikk nylig flere slike, temmelig sikke på at jeg ikke har virus.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Det er ikkje virus, tror det er spam. Likevel bør du takke nei. Du har mest sannsynlig registrert deg et eller annet sted, de har gitt eller solgt videre mailadresser til "tvilsomme" typer som spammer for å få folk til å besøke nettsider (som kan ha virus eller lignende). Eg fikk det eg også, ei eller anna dame visstnok som bare bablet om at eg måtte komme til ei eller anna nettside hvor ho skulle være på webcam, siden det var meg så skulle eg få komme inn til lavere pris eller gratis. Reagerte ikkje på noe eg sa, kalte kjerringa hore og fikk tilbake at ho gleda seg til å se meg på den sida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå