Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2003 #1 Skrevet 6. september 2003 Mine favoritter: Har du en pistol i lommen eller er du bare glad for å se meg? En mann kan vere en tosk og ikke vite det. Men ikke hvis han er gift. Det tar en kvinne tyve år å gjøre en mann av sin sønn, og en annen kvinne tyve minutter å gjøre ham til tulling. Når en mann gir sin kone en gave uten grunn, er det en grunn. Jo mer jeg har med menn å gjøre, jo mer elsker jeg hunder. Å bytte en mann er bare å bytte problem. Bak nesten hver eneste kvinne som har lykkes, står en mann som svek henne. Den ugifte kvinnen ønsker seg mest av alt en ektemann. Når hun har fått ham, ønsker hun seg alt annet. Den vanskeligste oppgave en kvinne kan ta på seg, er å bevise for en mann at han har alvorlige hensikter. Du kan ikke helt og holdent bli utkonkurrert av en datamaskin, før den har lært seg å le av sjefens vitser. . En kvinne må være dobbelt så dyktig som en mann for å komme halvparten så langt. . - Jeg har hørt mye om deg som elsker. - Isj, det er da ingenting. - Ja, det er det jeg har hørt. . Jeg ville gifte meg på nytt hvis jeg fant en mann som hadde femten millioner dollar, ville skrive halvparten over på meg før bryllupet og garantere at han var død innen et år. . Jeg visste ikke hva lykke var før jeg giftet meg. Og da var det for sent. . Jeg elsker menn. Ikke fordi de er menn, men fordi de ikke er kvinner. . Kvinner er smartere enn menn. Men det bør vi ikke snakke høyt om, ellers ødelegger vi hele greia. . Før bryllupet kan mannen ligge våken hele natten og tenke på noe du har sagt. Etter bryllupet sovner han før du får snakket ferdig. Gi en mann frie hender og du har dem snart over hele deg! Jeg gifter meg aldri. Det trengs ikke. Jeg har allerede tre husdyr som fyller oppgaven: En hund som knurrer om morgenen, en papegøye som banner om ettermiddagen og en katt som kommer hjem langt på natt. Å stole på en fyr, jeg skulle hatt juling! Menn beundrer gjerne dyktige kvinner, -bare de ikke er i samme bransje. Menn er som fyrstikker, de flammer plutseleg opp og mister hodet. Hvis en mann sier til en kvinne at hun er vakker, overser hun de fleste av hans øvrige løgner. Skilt i en blomsterbutikk: Send en blomst til den du elsker. Og når du likevel er i gang, hvorfor ikke gi en bukett til din kone.
Rapitap Skrevet 6. september 2003 #3 Skrevet 6. september 2003 Argh! Madamfelle kan du ikke slutte med disse laaaaaaaaaaaange innleggene? Det er så grådig irriterende å scrolle hele tiden, til slutt kommer jeg ikke til å gidde å åpne de, og det er jo litt teit? ...Please....?
Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2003 #4 Skrevet 6. september 2003 Jeg bare kopierer inn, og enkelte innlegg blir lange, og jeg orker ikke å rette alle før jeg limer dem inn, sorry
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå