Gå til innhold

Billig,sunn og god middag.Tips!:)


Charn666

Anbefalte innlegg

Har dere noen oppskrifter som ikke krever mange hundrelapper?

Trenger ikke være dyrt å leve sunnt. Må bare tenke litt;)

Thank u;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg woker ofte, kjøper en ferdig wok-pose og kjøtt - kyllingkjøttdeig funker faktisk helt fint

Har prøvd mye wok. Men har aldri blitt fornøyd. Synes det smaker så lite. Har du evnt tips til krydder elr sauser som gir bedre smak?

Har du bare ris til da utenom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker endel ferdig wokposer ( de i pulverform fra santa maria, ikke de ferdige sausene ) samt at jeg har alltid presset chili på boks som er fort å smelle oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers er omelett en god middag som du kan bruke mye rester i - jeg lager mye potetomelett med pølserester osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnsaksupper, wok som er blitt foreslått over her. Jeg pleier å krydre med soyasaus, appelsinjuice, fersk ingefær, chili, hvitløk, tørket koriander, er bare å smake seg frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestepesten

Når jeg woker begynner jeg med finhakket hvitløk og finhakket ingefær i pannen,- det i seg selv er nok til å gi en god smak. Når grønnsakene og kjøttet er ferdig woket, har jeg over litt kikkoman soyasaus. Andre gang bruker jeg litt sweet chili-saus iblandet litt østerssaus. Kjempegodt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips generelt: det lønner seg å planlegge litt :) jeg prøver å lage en slags plan for uken, sparer mye på det, både i kroner og avfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...