Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #61 Skrevet 26. februar 2010 hehe hva med å snakke med hverandre, for alt TS vet kan dett evære et stunt at typen" synd de ikke kan gifte seg, men vi vet jo hva de ville så la oss arrangere det for dem!" Så er alt egentlig for TS? Tenkt på den muligheten`???
Caramello Skrevet 26. februar 2010 #62 Skrevet 26. februar 2010 Er det mulig??? Herregud for ei søster!!
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #63 Skrevet 26. februar 2010 Det er følelser bak planlegging av et bryllup. Jeg ville giftet meg med mannen dagen før eller helst samme dag og erklært oss som nygifte til henne og foreldrene rett før de skal i kirka. Hadde presisert at jeg satte pris på at festen er gratis og at jeg håper foreldrene vil holde tale på våre vegne også. Denne tråden har vel vært på kg før? En tulletråd med andre ord.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #64 Skrevet 26. februar 2010 Kan dere ikke ha dobbeltbryllup? To fluer i en smekk, blir sikkert ikke noe særlig dyrere heller, så da er ikke det økonomiske noen hindring^^
Gjest TS Skrevet 26. februar 2010 #65 Skrevet 26. februar 2010 Oi, her var det blitt mange svar gitt Dette er ikke en spøk, det er faktisk sant - uansett hvor ekstremt det høres ut Jeg kommer ikke til å ha bryllup helga før, heller ikke ikle meg hvitt. Dette er brudeparets store dag, selvom jeg skulle ønske de gjorde det på en annen måte, så jeg skal ikke ødelegge den dagen fordi jeg føler meg snytt. Da jeg skrev innlegget hadde jeg ikke fått prata så mye med min søster, hadde vel fortsatt haka nede på knærne, men hadde vertfall fått spurt om hun mente det seriøst - noe hun gjorde. Har prøvd å snakke med henne nå i ettertid, men hun ser ikke problemet i det hele tatt, så hun får bare kjøre på. For noen dager siden kom hun til meg og spurte om hun ikke kunne få vite hvilken musikk vi skulle ha i kirka "bare for å høre litt andre enn den tradisjonelle" Da kom det blankt nei fra meg, den musikken jeg har valgt ut har jeg brukt lang tid på å lete frem, og den betyr mye for meg og min forlovede. Har nå lagt alt jeg har av bryllupsplanlegging i ei låst mappe på pc´en min, så hun får verken se kirkeprogram, meny, sanger til festen eller musikken Vi har bestemt oss for å endre så mye vi kan på våre planer for å få det mest muligt ulikt fra min søster, har god tid på oss, så skal nok få til noe enda bedre enn først planlagt Eneste jeg sliter med er kjolen - den jeg hadde funnet var drømmekjolen. Jeg har ikke nevnt med ett ord til min forlovede om hvilken type kjole jeg har sett meg ut, men min "kjære" søster måtte jo selvfølgelig plumpe ut med "jeg skal ha samme kjolen som ******* hadde bestilt" Så da får han jo en pekepinn på hva jeg kommer til å ha (ja, jeg vet det bare er en kjole, men synes det var spennende at sambo ikke hadde noen som helst peiling på hva jeg liker i brudekjoler, nå er jo det tapt) Ang. penger så spurte jeg min mor hvorfor de ikke så ifra at de ville hjelpe økonomisk da vi fortalte at vi måtte utsette, fikk til svar "vi trodde ikke det ville ha så mye å si" Så forholdet mitt til de har fått en liten bump. må si jeg er litt skuffa ja. Men så over til noe annet, dokurv?? Visste heller ikke hva det var før jeg fikk svaret senere i tråden Det har jeg aldri opplevd, og tviler på at vi kommer til å tilby det. Tror vi har nok som skal organiseres og holdes kontroll på - får vel kansje heller skrive i invitasjonen at de må ha med seg bind og ekstra strømpebukser selv
NenaT Skrevet 27. februar 2010 #66 Skrevet 27. februar 2010 Den står på do og inneholder sminke, tannkrem, fuktighetskrem, skokrem, strømpebukser, solbriller, bind, tamponger, barberhøvler og alt annet man trenger i et bryllup. JØJE meg! Så mye! Jeg hadde tenkt at den kunne inneholde bind, tamponger og kanskje våtservietter, men SOLBRILLER og BARBERHØVLER??? Hvor mange er det som ærlig talt glemmer å barbere seg FØR de kommer til festen? Er det ikke litt sent å trekke opp kjolen og begynne å såpe seg inn midt under middagen? (Eller åpne snippen i mennenes tilfelle). Jeg er glad jeg er godt gift allerede og slipper å ta stilling til hvorvidt jeg skal ha dokurver på min fest. Begynner å lure på om dette er vanlig "ute i verden" eller om det bare er et KG-skapt fenomen. Sånn at hvis du kommer i et "dokurvbryllup" så kan du være ganske sikker på at vertinnen vanker her inne. Helledussen!
Rosenrød Skrevet 27. februar 2010 #67 Skrevet 27. februar 2010 Haha, jeg ler også av dokurvene:-) Og skokrem? Er det vanlig å stikke inn på do for å pusse skoene når en er i bryllup?? For meg blir dette litt bridezillating.
Gjest Blondie65 Skrevet 27. februar 2010 #68 Skrevet 27. februar 2010 Nå virker dessverre ikke søkefunksjonen så jeg får ikke vist dere hva dokurver KAN inneholde. Jeg ville imidlertid vært svært svært forsiktig med å kalle dokurver bridezilla aktig. Det kan være at et lite land i Bridezilliadene kolapser over denne fornærmelsen ... (Fritt etter husken - innehold i dokurv: bind og tamponger, slips, sminke, kondomer, skokrem, tabac, ny brudgom, strømpebukser i alle regnbuens farger, tyggegummi, ny svigermor). Selvsagt er det også slik at det viktigste med dokurvene ikke er innholdet men at de matcher bryllupstemaet i farger og stil.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #70 Skrevet 28. februar 2010 (Fritt etter husken - innehold i dokurv: bind og tamponger, slips, sminke, kondomer, skokrem, tabac, ny brudgom, strømpebukser i alle regnbuens farger, tyggegummi, ny svigermor). Selvsagt er det også slik at det viktigste med dokurvene ikke er innholdet men at de matcher bryllupstemaet i farger og stil. Ny svigermor? Endelig fant jeg en god grunn til å ha sånne kurver. Takk.
Kråkesaks Skrevet 28. februar 2010 #71 Skrevet 28. februar 2010 Nå virker dessverre ikke søkefunksjonen så jeg får ikke vist dere hva dokurver KAN inneholde. Jeg ville imidlertid vært svært svært forsiktig med å kalle dokurver bridezilla aktig. Det kan være at et lite land i Bridezilliadene kolapser over denne fornærmelsen ... (Fritt etter husken - innehold i dokurv: bind og tamponger, slips, sminke, kondomer, skokrem, tabac, ny brudgom, strømpebukser i alle regnbuens farger, tyggegummi, ny svigermor). Selvsagt er det også slik at det viktigste med dokurvene ikke er innholdet men at de matcher bryllupstemaet i farger og stil. Søkefunksjonen til kg funker ikke, men google funker. http://forum.kvinneguiden.no/indexhttp://f...howtopic=397965 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=411837 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=358677
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #72 Skrevet 3. mars 2010 (Fritt etter husken - innehold i dokurv: bind og tamponger, slips, sminke, kondomer, skokrem, tabac, ny brudgom, strømpebukser i alle regnbuens farger, tyggegummi, ny svigermor). Selvsagt er det også slik at det viktigste med dokurvene ikke er innholdet men at de matcher bryllupstemaet i farger og stil. Min dokurv. Hårspray. Blank neglelakk til revnede stømpebukser. Paracet, plaster og synåler/sikkerhetsnåler, bind og tampong og tyggegummi (ikke fordi noen absoludt trengte det, men var vel koselig nok om noen ville ha). Tror det var det hele. Kan ikke se at det er et problem at man ønsker å kunne ha et reservelager liggende om noen har glemt noe og trenger det. Den ene stroppen til venninna mi røk og hun var veldig glad for nålene. Plaster og paracet ble brukt. Jeg ser virkelig ikke at dette skal være så bridzilla aktig. For meg var dette en koselig ting jeg kunne gjøre for den ene gjesten som hadde behov for noe og som da slapp å leite rundt etter andre som hadde disse tingene med seg i veska. Jo da, noen kan nok lage noen litt voldsomme kurver, men de fleste av dem som har disse ender opp med noen ganske uskyldige noen med et par nødvendigheter sånn i alle tilfelle. At dette er noe å latterliggjøre ser jeg ikke... er det ikke bare koselig å ha paracet og plaster lett tilgjengelig til gjestene sine?
Gjest Blondie65 Skrevet 3. mars 2010 #73 Skrevet 3. mars 2010 Jeg ser virkelig ikke at dette skal være så bridzilla aktig. For meg var dette en koselig ting jeg kunne gjøre for den ene gjesten som hadde behov for noe og som da slapp å leite rundt etter andre som hadde disse tingene med seg i veska. Jo da, noen kan nok lage noen litt voldsomme kurver, men de fleste av dem som har disse ender opp med noen ganske uskyldige noen med et par nødvendigheter sånn i alle tilfelle. At dette er noe å latterliggjøre ser jeg ikke... er det ikke bare koselig å ha paracet og plaster lett tilgjengelig til gjestene sine? Dokurv i seg selv er ikke beidezilla - like lite som to brudekjoler og matchende fargetema er det. Bridezilla blir det først når ting tar overhånd fullstendig, bruden begynner å gråte 4 måneder før bryllupet fordi de 4 dokurvene til 2500 pr stk ikke matcher i størrelse eller i den riktige elfenbenfargen. Kan du tenke deg? Dessuten er brudgommen blitt vrang fordi bruden nektet han å invitere sin grandtante fordi de da ikke hadde råd til to brudekjoler. Onkel Sverre er dessuten blitt helt sær etter at han fikk vite at det ikke var fri bar fordi da hadde brudeparet ikke hatt råd til luksussuiten, leie limousinen og bryllupsreisen. Og som om ikke det var nok er brudens foreldre møkk sure fordi budsjettet overskredet med 10.000 nettopp på grunn av dokurvene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå