Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #42 Skrevet 19. februar 2010 For en søster. Vedder på at hun skal ha samme dokurver som dere også. Og bryllupsmenyen er vel pølse med lompe
Bernardette Skrevet 19. februar 2010 #43 Skrevet 19. februar 2010 For en søster. Vedder på at hun skal ha samme dokurver som dere også. Og bryllupsmenyen er vel pølse med lompe Kun hvis hun er KG-tilhenger.
NenaT Skrevet 19. februar 2010 #44 Skrevet 19. februar 2010 Jeg ville nok ha blitt ganske matt hvis min søster (eller venninne) hadde gjort noe slikt. Hadde hun snakket med deg først, og spurt hva du mente om muligheten for at hun kunne booke samme dato og lokale som du hadde, og du svarte OK, DA ville saken vært veldig annerledes. Men at hun bestilte DEN SAMME KJOLEN som deg? DET vet jeg ikke om jeg hadde klart å svelge! Kjolen var for meg den aller viktigste "rekvisitten" i hele bryllupet, og alt for personlig til at jeg hadde akseptert at noen ville kopiere meg. Du må nok bare sette deg ned og snakke med henne om hvordan du opplever dette...
Gjest Dhanu Skrevet 20. februar 2010 #45 Skrevet 20. februar 2010 En ting er søsterens oppførsel, jeg ville like mye reagert på den forkastelige forskjellsbehandlingen foreldrene legger for dagen. DET ville jeg tatt opp aller først.
Gjest Gjest_Mira369_* Skrevet 20. februar 2010 #46 Skrevet 20. februar 2010 Du har jo selv frivillig avbestilt alt sammen og da er det naturlig at det går til noen andre. Vær heller glad på din søsters vegne. Ingenting provoserer meg mer enn folk som sier man skal være glad på andres vegne bestandig - uavhengig av hvor mye de har blitt såret. Det er jo helt SYKT gjort av TS lillesøster. Hvorfor i helvete skal hun ikke få lov til å reagere??? Jeezes.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #47 Skrevet 20. februar 2010 TS: Nå har du fått mange spørsmål... Fortell fortell hva som skjer...
Jade Skrevet 22. februar 2010 #48 Skrevet 22. februar 2010 Planlegg et enda bedre bryllup, og legg det til helgen før søsteren din. Pass på å sende ut invitasjoner i god tid før henne! Kjolen var sikkert ikke perfekt, nå kommer du nemlig til å finne en som er 10 ganger finere til halve prisen!
fru sp Skrevet 23. februar 2010 #49 Skrevet 23. februar 2010 Åhh, det var en trist og frustrerende lesning. Føler med deg, jeg ville tatt meg veldig nær av dette din søster gjør, sååå sårende. Jeg ville nok også ha sagt noe, SÆRLIG TIL FORELDRENE DINE, hadde ikke klart å holde frustrasjonen inni meg. Og det kan skje økonomiske uventede ting med alle, uansett hvor mye selvinnsikt og økonomisk man er!!! IKKE FØL AT DU MÅ VÆRE GLAD PÅ HENNES VEGNE, ÆRLIGTALT All lykke til deg!
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #50 Skrevet 23. februar 2010 Siden ts ikke svarer føler jeg det er trolleri som startet denne tråden......
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 24. februar 2010 #51 Skrevet 24. februar 2010 Hun har "overtatt" bryllupet vårt.., Skal jeg gråte eller le? Hun har vel ikke overtatt deres bryllup? Dere har jo avlyst det. Dere har ikke noen dato for bryllup - hva gjør det vel at noen tar en dato dere tidligere har tenkt på? Dere eier/disponerer vel ikke dagene, stedene dere selv har forkastet? Det du sliter med er sjalusi ovenfor din søster. Kanskje du heller burde ta en prat med dine foreldre og få klarlagt hva de kan hjelpe til med når du igjen planlegger bryllup. Sorter i hodet ditt.
tine11 Skrevet 24. februar 2010 #52 Skrevet 24. februar 2010 Er ny her på forumet, men er allerede paff over hvor mange som bruker det til å skrive dritt i folk!! "Kjære deg", "lille venn", "vær heller takknemlig" og andre ovenfra-og-ned kommentarer preger jo de fleste temaer! Belærende toner om hvor teit man er som tar opp ting. Det er jo ikke ulike synspunkter man finner innimellom her, det er jo bare sure menneskers drittmeninger.
Morea Skrevet 24. februar 2010 #53 Skrevet 24. februar 2010 Off topic fra en som også skal gifte seg: hva faen er en dokurv? Forresten, ikke si det. Hvordan man skal ha bryllupet sitt er jo en veldig personlig greie, en drøm. Jeg har aldri vært en av de med scrapbook av brudebilder unner senga fra 12-års alder som endel andre jeg kjenner (skremmende), men da jeg ble forlovet har jeg jo sett for meg hvordan jeg vil ha det. Hvis jeg hadde hatt en søster som denne, som da bare tar over "bryllupet mitt" hadde jeg blitt smått forbanna. Greit at ts måtte avlyse, men når man går inn som bodydouble og groomdouble så er det jo jævlig kult for ts å gå i bryllupet til søstra og se det hun skulle ønske at hun fikk. Og det ganske så nøyaktig også. Twilight zone. Og bare så det er sagt, jeg er ingen bridezilla. Tvert imot vil planleggingen av mitt eget bryllup bli piece of cake siden en tidligere jobb var å planlegge besøk for kongeparet. De krever heller ikke dokurver:fnise:
Christal Skrevet 24. februar 2010 #54 Skrevet 24. februar 2010 .. Tvert imot vil planleggingen av mitt eget bryllup bli piece of cake siden en tidligere jobb var å planlegge besøk for kongeparet. De krever heller ikke dokurver
Morea Skrevet 24. februar 2010 #55 Skrevet 24. februar 2010 Ikke for å kuppe tråden, men det er faktisk helt sant!
livesen Skrevet 26. februar 2010 #56 Skrevet 26. februar 2010 (endret) Ikke for å kuppe tråden, men det er faktisk helt sant! Jeg lurer og på hva en dokurv er ? Er det en kurv om står ved hver kuvert og innholder dopapir og håndsåpe ? Endret 26. februar 2010 av livesen
Kråkesaks Skrevet 26. februar 2010 #57 Skrevet 26. februar 2010 Jeg lurer og på hva en dokurv er ? Er det en kurv om står ved hver kuvert og innholder dopapir og håndsåpe ? Den står på do og inneholder sminke, tannkrem, fuktighetskrem, skokrem, strømpebukser, solbriller, bind, tamponger, barberhøvler og alt annet man trenger i et bryllup.
livesen Skrevet 26. februar 2010 #58 Skrevet 26. februar 2010 Den står på do og inneholder sminke, tannkrem, fuktighetskrem, skokrem, strømpebukser, solbriller, bind, tamponger, barberhøvler og alt annet man trenger i et bryllup. ok, takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #59 Skrevet 26. februar 2010 Skjønner henne godt jeg. Du har jo avlyst den store festen hun hadde gledet seg til, hun ble sikkert veldig skuffet og bestemte seg for å ta saken hender. Nå blir det fest på samme tid, med samme folk, samme sted, samme meny, samme kjole^^
Gjest Gjest_Sassy_* Skrevet 26. februar 2010 #60 Skrevet 26. februar 2010 Den står på do og inneholder sminke, tannkrem, fuktighetskrem, skokrem, strømpebukser, solbriller, bind, tamponger, barberhøvler og alt annet man trenger i et bryllup. "ÅNEI!!! Jeg glemte barberhøvelen min!" (Alt det andre var gode ideer altså, men jeg skjønner ikke helt hvor denne kommer inn - for folk som har veldig krafig hårvekst?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå