Gå til innhold

Prosjektet!


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hjerter: Å, de var jo bare nyyyydelige. Men kan tenke meg at det trengs en del øvelse for å gå fint på dem. Har noen med lignende hær og platå som i tillegg er open-toed sandaler. Det ble litt stolpring rundt i stua før jeg tørte å bevege meg ut i offentlighet med dem gitt. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Jeg sliter fortsatt med de jævla horeskoa, har øvd meg inne/i stua nesten hver dag siden jeg fikk dem.

Jeg tror egentlig den eneste måten å takle dette på blir å hoppe ut i offentligheten med dem.

En dag på shopping/gåtur i byens gater og jeg vedder jeg på at jeg kan gå på dem etterpå!

Men det kommer til å bli noen jævlig pinlige timer hvor jeg blir sett på som "hun blondina som ikke klarer å gå på de høye hælene"

Sånn ellers har jeg kjøpt ny kent-tskjorte og brukt den masse. Den er veldig fin!

Og jeg har kjøpt en fantastisk kjole.

Og så vurderer jeg å kjøpe disse: http://www.brandos.no/lola-ramona/pippi-2292-pink/a11053

Det som derimot skal prioriteres neste gang jeg og Ashelia stikker ut på shopping er følgende:

-Ny mascara (min leopard helena rubenstein har blitt helt tørrr)

-Ny dipliner (kanskje bytte merke? Har brukt Isadora sin så lenge jeg har sminket meg, og den er bra, men trenger kanskje å utvide horisonten..)

-Kanskje ny foundation, ikke samme merke som tidligere

-Rød leppestift som holder seg over hele leppa (min har en tendens til å viskes vekk fra midten av leppene og bare ligge på leppekanten.. eww)

-Flere kule neglakkfarger

-Vårsko (converse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet en ny bra dipliner! Vise deg når vi shopper :jepp:

Vi må en tur innom Kicks mao!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Øh, kom på at jeg har en middagsdate med en kollega på tirsdagen, så det ble fail..

Mandag eller onsdag it is. Du bestemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Shoppingturen med Ashelia var supervellykka.

Fikk handlet inn følgende:

-Dipliner

-Ny kongebra mascara (har aldri hatt sååå lange og fyldige vipper før!)

-Nydelig rød leppestift og lipgloss som er perfekte sammen

-consealer som jeg aldri har brukt før

-kjempefin grønn, blå, rosa og oransj neglakk

-highwaist blått skjørt (wiiiii)

-en tskjorte

-sportsbh

-undertøyssett og hofteholder

-fin kjole

-kul hettegenser

Gleder meg til i morra, da skal jeg ut og jogge litt i sportsbhen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kevlarsjäl

Har blitt litt for dilla på høye hæler nå.. Har kjøpt fire par på under to uker, og strutter rundt i dem hele tiden haha..

Sykler rundt med høye hæler, gjør jeg.

Tskjorteprosjektet går litt treigt kjenner jeg. Nå har jeg bare igjen de tskjortene jeg ikke synes er så voldsomt kule, nemlig. Og det er jo vår, og jeg vil gå i skjørt/shorts/singlet eller kjoler.. Uff. Bite tenna sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Såleis!

Da har jeg fått stryki fire tskjorter til fra lista og har bare fjorten igjen!

Konge.

Dette skal jeg klare :)

Måtte returnere de kjempepene skoene jeg kjøpe fra Brandos, for de var for store, og de hadde ikke 38 på lager. Æsj..

Det gjør meg ganske lei meg, for det var skikkelig fine sko.

Har nesten ikke kjøpt klær i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Nå har jeg bare sju-åtte tskjorter igjen!

Og i går viste det seg at prosjektet har fungert!

Jeg spurte en av mine mannlige kollegaer om noe hjelp, og han står og kikker lenge på tskjorta mi før han sier "du har så sjukt mange fete tskjorter ass!"

Og da viste jeg at prosjektet virkelig gjorde sin funksjon!

Styker et par fra lista nå.

Wey!

Litt usikker på hva jeg skal ha på meg i dag kjenner jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg er i en periode hvos jeg egentlig ikke har LYST på noe matrielt.

Jeg har nok kjoler, nok sko, nok bukser og gensere og strømpebukser. Litt få sokker, men samma det.

Jeg har alt for mye fotoutstyr jeg ikke bruker nok.

Det eneste jeg kjøper for tida er ting jeg har brukt opp (sminkedill, mat osv)

Men jeg klarer ikke spare pengene heller, de forsvinner på ting jeg er litt usikker på hva er. Mistenker at det er sigaretter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Kevlarsjäl

FERDIG MED PROSJKETET!

Klarte nesten alle tskjortene, det var noen jeg rett og slett ikke hadde guts til å gå med, noen jeg ikke hadde klær som passet til, og noen som var så kjedelige at jeg droppa dem.

Men jeg klarte virkelig å få fram budskapet, jeg fikk mange kommentarer på tskjortene, og fikk brukt en del klær jeg hadde glemt.

Stolt av meg selv.

I dag kjøpte jeg rammer for 500,- og digge greier på bodyshop for tilsvarende beløp.

Det unnet jeg meg selv!

Så nå har jeg:

-1 stooooor showergel med papayalukt

-1 par DEILIGE skrubbehansker i hvitt

-1 showerpeeling med klementinlukt

-1 skikkelig SKIKKELIG deilig altmuligspray som kan brukes både som parfyme og som luktfriskner i huset, i sengetøy, i nyvaska tøy osv. Og den lukter så utrolig herlig

-1 sitronbodylotion

Jeg brukte selvfølgelig alt sammen i dusjen i dag, bare for å prøve de forskjellige greiene. Jeg har aldri hatt så myk hud før - og jeg har ikke engang barbert meg! Hanskene er best i verden.

Men jeg kommer nok ikke til å bruke alle produktene hver gang jeg dusjer, haha. Det som lukter godt for meg akkurat nå, lukter nok ganske overparfymert for andre. :P

Bra jeg bare er hjemme alene i kveld da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...