Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. februar 2010 #1 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hei hei hallo! Jeg er en jente på nitten år, er ganske opptatt av klær og stil. Er ganske rocka i stilen, har lange dreads og kjører stilen mye deretter. Og jeg kjøper ganske mye klær. Det er nemlig det som er saken. Jeg kjøper klær, bruker dem en gang (ELLER ALDRI!) og deretter ligger de bare i skapet og ser fine ut. Så. Dette kommer til å være en kombinert dagbok. 1) Jeg skriver om hva jeg har på meg, og skriver lister over ting jeg må begynne å bruke oftere. 2) Jeg skriver om hva jeg kjøper Planer framover: -tskjorteprosjektet -handle undertøy og fler highwaist skjørt på lørdag Endret 18. februar 2010 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. februar 2010 #2 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Tskjorteprosjektet! Målet er rett og slett å bruke ALLE disse tskjortene i løpet av våren. Jeg setter meg et mål på at alle tskjortene skal være brukt innen 01. Juni 2010. Jeg stryker ut ettersom jeg har brukt dem - og skriver notater i parantes. Det må nevnes at jeg for tiden elsker stramme singleter og synes tskjorte er litt.. formløst til kroppen min. MEN. Printsene er så kule at jeg må få brukt dem litt også.. I klesskapet: Kent grønn logo Kent blå logo Kent rosa blomster Kent rød med tiger Kent hodeskalle Kent Eskilsuna Kent rød logo Håkan Hellström røyker Håkan Hellström rosa Mew skjellett Grå ramones (Jan) NRK hvilken dag er det i dag NRK kroppen Blå sirkus H&M Håkki - det finns massor av fisk Free christiania På vaskerommet: Slotsfjell 2007 (blinken) Slottsfjell hodeskalle Slottsfjell kompis grønn Arvika 2007 (trekantene) Patrick wolf lyseblå Dinosaur + sjiraff You can be different Arvika lineup Stupid things are harmless Rød panda Håkki jag är min egen fesival Brun mario dealer sopper Rosa animal farm Snegle Svampebob Somle litt før man legger seg Endret 13. mai 2010 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 18. februar 2010 #3 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hei og velkommen hit til shoppingdagbøkene Jeg liker tskjorteprosjektet ditt, burde nok gjennomføre noe lignede selv. Har masse klær i skapet som bli veldig sjelden brukt jeg også. Men jeg er egentlig ganske flink til å rydde minst en gang i sesongen, og gi bort det jeg ikke bruker til søstera mi. Tror hun er ganske glad for der, likevel om vi ikke har helt samme stil . Endret 18. februar 2010 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. februar 2010 #4 Del Skrevet 18. februar 2010 gi bort det jeg ikke bruker til søstera mi. Tror hun er ganske glad for der, likevel om vi ikke har helt samme stil . Hyggelig at du liker tskjorteprosjektet Jeg har ingen søsken å gi bort klær til (og værtfall ikke hjerte til å kaste) så mitt blir lagra på vaskerommet i håp om "jaja, kanskje jeg bruker den til sommeren en gang.." Burde heller ta meg sammen og gi det til bruktsjappa her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. februar 2010 #5 Del Skrevet 19. februar 2010 Da går jeg i gang med tskjorteprosjektet. I dag har jeg på meg Kent-tskjorta med blomstertre på høyre side. Har kombinert det med mitt gråe highwaistskjørt som lager så fin komposisjon av tskjortemønsteret! Fant ut at det er ca 30 tskjorter i lista. Så egentlig burde jeg klart dette i løpet av en måned. Men da hadde jeg spydd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 21. februar 2010 #6 Del Skrevet 21. februar 2010 Kjøpte en del finfine klær i går. Highwaist blomstermønstra skjørt fra H&M til 200 spenn Highwaist polkadottkjole fra Bikbok til 200 spenn Sort undertøyssett fra Lindex til litt over 200 spenn NYDELIGE, røde sko fra DinSko. Dessuten brukte jeg Håkan-tskjorta i går. Jeg skjønner ikke hvordan man lager gjennomstrek (strek som går gjennom ordene) her inne? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 22. februar 2010 #7 Del Skrevet 22. februar 2010 (s) skriv det som skal være gjennomstreket (/s) Men med sånne firkantparenteser istede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. februar 2010 #8 Del Skrevet 23. februar 2010 Sjokkfett! Takk, A! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 24. februar 2010 #9 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg skulle gjerne likt å ha t-skjortesamlingen din. *følger spent med på hvordan t-skjorteprosjektet går og tenker at jeg burde ha gjort noe sånt selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. februar 2010 #10 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg vurderer å gjøre dette om til et fotoprosjket (har barnslige drømmer om å slå igjennom i fotoland) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 26. februar 2010 #11 Del Skrevet 26. februar 2010 Barnslige drømmer?! Skjerpings frøken! Du har gode muligheter på dette, det burde nylige hendelser ha vist deg! Men ja, fotoprosjekt høres dritfett ut. Særlig om du skaffer deg en sånn kalender som man river av dagene på, og tar bildene ved siden av den :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 28. februar 2010 #12 Del Skrevet 28. februar 2010 Sånn kalender man river av dagene på? Tenker du på en fysisk og ekte kalender nå? Husker de fra barneskolen. Det var jo en sjokkheftig ide! Vet du hvor man kjøper dem? (og da må jeg skaffe meg en ordentlig skriver..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 28. februar 2010 #13 Del Skrevet 28. februar 2010 Sånn man river av dagene på, ja De har vel sikkert det på Ark, tror du ikke? Ark eller Binders eller noe sånt. Hvorfor trenger du skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 28. februar 2010 #14 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg må jo skrive ut bildene for hvert antrekk og lime dem på kalenderen. Og den skriveren jeg har nå er mer beregna på å skrive ut worddokumenter enn fotografi - for å sire sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 28. februar 2010 #15 Del Skrevet 28. februar 2010 Tror du misforstod litt hva jeg mente Jeg mente å ta bilde av deg selv hver dag med en t-skjorte på, og at kalenderen er i bakgrunn, slik at man ser det er forskjellige dager. Derfor en slik rive av-kalender, sånn at man ser datoen klart og tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. mars 2010 #16 Del Skrevet 15. mars 2010 Dette går i grunn strålende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. mars 2010 #17 Del Skrevet 15. mars 2010 Vurderer å starte opp enda et prosjekt, kjoleprosjektet. Jeg har aaalt for mange kjoler, og prøver å bruke dem så ofte jeg kan, men det er alltid noen som blir glemt bakerst i skapet.. Men jeg tror jeg skal gjøre meg ferdig med tskjortene først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 21. mars 2010 #18 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg har kjøpt nye sko fra Nelly.com med FJORTEN cm hælhøyde.. Herregud så jeg strever med å gå på dem!! Men de er jævlig fine. Jeg øver meg her hjemme i huset, spankulerer rundt og prøver å ikke få stakkato, hakkete bevegelser, men myke, runde og flytende bevegelser.. Ser foreløpig jævlig vanskelig ut ass. Men prøve prøve prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 21. mars 2010 #19 Del Skrevet 21. mars 2010 14 cm :dåne: Trodde du sa det var tolv cm jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 21. mars 2010 #20 Del Skrevet 21. mars 2010 Vel, to cm her, to cm der. Er ikke sikker på om de er tolv eller fjorten. Begge deler er vel skyhøyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå