Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Jeg må bare få det ut.....jeg blir bare så deppa.....jeg har så dårlig hud....det er bare mitt aller største kompleks i denne verden... jeg vil bare gråte og gråte... jeg har endel sorte prikker og det siste året har jeg begynt å få endel lyse hår i ansiktet.... hva skal jeg gjøre?? jeg har prøvd alt mulig det er jo ikke no som funker..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå