Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Kan man se hvem som er inne og ser på Facebookprofilen sin? Vurderer å lage konto, men vil først ha svar på det:)
Gjest Gjest_Marielle_* Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 En bekjent av meg sa at han nettopp hadde blokkert noen som snek på siden hans i natt... Tror det var facebook han snakket om.
Zzyzx Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Ja, man kan blokkere folk, men man kan fremdeles ikke se hvem som ser/har sett på profilen, den informasjonen kommer nok fra andre steder.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 En bekjent av meg sa at han nettopp hadde blokkert noen som snek på siden hans i natt... Tror det var facebook han snakket om. Hva er vitsen med facebook om ingen kan "snoke" på siden?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Hva er vitsen med facebook om ingen kan "snoke" på siden? Vitsen med Facebook er vel å holde kontakt med venner, ikke at tilfeldige som ikke er venner kan snoke på sidene og være oppdaterte på ting de ikke har noe med...
Zzyzx Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Det sperrer man da bare for. Ingen som ikke er på min venneliste kan se noe som helst av min profil.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Vitsen med Facebook er vel å holde kontakt med venner, ikke at tilfeldige som ikke er venner kan snoke på sidene og være oppdaterte på ting de ikke har noe med... Hørt om privacy instillinger?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Har sett flere sider der du kan registrere deg for å få "notification" om noen er inne på din profil osv. Bare tull dette da? Vart litt skræmt no
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 Har sett flere sider der du kan registrere deg for å få "notification" om noen er inne på din profil osv. Bare tull dette da? Vart litt skræmt no Med navna på snokerne? Haha, så fett!
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 Med navna på snokerne? Haha, så fett! Jepp.. Vet jo ikke om det fungerer da, orker ikke bli medlem der da det var masse dill og jeg er redd det bare er tull..
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #13 Skrevet 19. februar 2010 Det er bare tull. Sikker? Hvordan vet du det?
Zzyzx Skrevet 19. februar 2010 #14 Skrevet 19. februar 2010 Jeg tror begge må ha den appen for at det skal funke, altså både snokeren og den som blir snoket på. Så hvis jeg snoker på din side vil du aldri få vite det med mindre jeg har den appen selv.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #15 Skrevet 19. februar 2010 Enig med Zzyzx, men tror nok det finnes dem som greier å hacke seg inn på profilen din hvis de vil det. Det blir altså noe annet enn å snoke! For en uke siden hadde flere venner en status som var som dette: VIKTIG!! Gå inn på "Brukerkonto". Klikk på "personverninnstillinger". Klikk på "blokkeringsliste". I tekstboksen ved person skriver du automation lab. (husk punktum) Klikk på blokker. Hvis det kommer en liste med ca. 5 navn, skal du blokkere hver enkelt av dem. Disse mennesker har adgang til din facebook konto/profil og spionerer... Jeg gjorde dette flere ganger og det dukket tilsammen opp fire personer som jeg blokkerte. Jeg hadde en mistanke om at det var noe galt blant annet fordi jeg hadde blitt fan av en side som jeg VET at jeg ikke har lagt til selv. Byttet selvfølgelig passord rett etter!
Dark Star Skrevet 20. februar 2010 #16 Skrevet 20. februar 2010 Enig med Zzyzx, men tror nok det finnes dem som greier å hacke seg inn på profilen din hvis de vil det. Det blir altså noe annet enn å snoke! For en uke siden hadde flere venner en status som var som dette: VIKTIG!! Gå inn på "Brukerkonto". Klikk på "personverninnstillinger". Klikk på "blokkeringsliste". I tekstboksen ved person skriver du automation lab. (husk punktum) Klikk på blokker. Hvis det kommer en liste med ca. 5 navn, skal du blokkere hver enkelt av dem. Disse mennesker har adgang til din facebook konto/profil og spionerer... Jeg gjorde dette flere ganger og det dukket tilsammen opp fire personer som jeg blokkerte. Jeg hadde en mistanke om at det var noe galt blant annet fordi jeg hadde blitt fan av en side som jeg VET at jeg ikke har lagt til selv. Byttet selvfølgelig passord rett etter! Dette er bare tull. Forklaring her.
*Numi* Skrevet 20. februar 2010 #17 Skrevet 20. februar 2010 Man kan ikke det på Facebook nei, men man kan det på Myspace.
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 20. februar 2010 #18 Skrevet 20. februar 2010 Enig med Zzyzx, men tror nok det finnes dem som greier å hacke seg inn på profilen din hvis de vil det. Det blir altså noe annet enn å snoke! For en uke siden hadde flere venner en status som var som dette: VIKTIG!! Gå inn på "Brukerkonto". Klikk på "personverninnstillinger". Klikk på "blokkeringsliste". I tekstboksen ved person skriver du automation lab. (husk punktum) Klikk på blokker. Hvis det kommer en liste med ca. 5 navn, skal du blokkere hver enkelt av dem. Disse mennesker har adgang til din facebook konto/profil og spionerer... Jeg gjorde dette flere ganger og det dukket tilsammen opp fire personer som jeg blokkerte. Jeg hadde en mistanke om at det var noe galt blant annet fordi jeg hadde blitt fan av en side som jeg VET at jeg ikke har lagt til selv. Byttet selvfølgelig passord rett etter! jeg har tre stykk på den listen, men får bare opp "block failed"....hva gjør jeg da?
Papaya84 Skrevet 20. februar 2010 #19 Skrevet 20. februar 2010 Enig med Zzyzx, men tror nok det finnes dem som greier å hacke seg inn på profilen din hvis de vil det. Det blir altså noe annet enn å snoke! For en uke siden hadde flere venner en status som var som dette: VIKTIG!! Gå inn på "Brukerkonto". Klikk på "personverninnstillinger". Klikk på "blokkeringsliste". I tekstboksen ved person skriver du automation lab. (husk punktum) Klikk på blokker. Hvis det kommer en liste med ca. 5 navn, skal du blokkere hver enkelt av dem. Disse mennesker har adgang til din facebook konto/profil og spionerer... Jeg gjorde dette flere ganger og det dukket tilsammen opp fire personer som jeg blokkerte. Jeg hadde en mistanke om at det var noe galt blant annet fordi jeg hadde blitt fan av en side som jeg VET at jeg ikke har lagt til selv. Byttet selvfølgelig passord rett etter! Når jeg gjør dette står det block failed.. Hva er galt?
Gjest Gjest_Aida_* Skrevet 20. februar 2010 #20 Skrevet 20. februar 2010 VIKTIG!! Gå inn på "Brukerkonto". Klikk på "personverninnstillinger". Klikk på "blokkeringsliste". I tekstboksen ved person skriver du automation lab. (husk punktum) Klikk på blokker. Hvis det kommer en liste med ca. 5 navn, skal du blokkere hver enkelt av dem. Disse mennesker har adgang til din facebook konto/profil og spionerer... Bare tull! Les dette, eller google "automation lab facebook", så ser dere at det bare er nonsens. Kort fortalt; når dere søker "automation lab" i den blocksøken, kommer det opp alle som har likheter med de orda å gjøre. Samme hvis du søker opp ditt etternavn, så kommer det personer som har likheter med det, opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå