Momseguri Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hei! Først, jeg vet det er skrevet en annen tråd om dette, OG jeg har lest nesten halvparten av de 43 sidene men jeg finner ikke svaret på det jeg lurer på. Så viss noen gidder å svare her blir jeg kjempeglad Jeg er altså blitt overbevisst ang. mensbegeret og skal kjøpe meg ett. Det jeg lurer på er hvilket som er best for oss "nybegynnere"? Jeg er 21 år, seksuelt aktiv, men blør ikke så veldig mye. Bruker stort sett vanlig blå ob, eller de små gule. Nesten aldri de rosa..Skal jeg ha stor da? Jeg syntes også at lunette/ladycup ser best ut, ikke så klumpete liksom, men betyr det at de ikke "holder like godt på væskene"? Endret 17. februar 2010 av Momseguri
Virvel Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Selv de minste størrelsene er overraskende store når man er vant til tampong. Det varierer litt fra produsent til produsent hvor mange størrelser det er, men ofte er det to. Generelt anbefales den minste til kvinner under 30 og den største til kvinner over 30, pluss de som har født, men du må nesten bare prøve og se. Mange steder har de fornøydgaranti som gjør at du kan returnere koppen og få igjen pengene hvis du ikke er fornøyd. Jeg har Mooncup (minste størrelse), og er godt fornøyd med den, men hvis/når jeg skal ha en ny tror jeg det blir Ladycup, da den visstnok har litt mindre og mykere kant øverst. Utover det er det ganske minimale forskjeller mellom de ulike merkene, tror jeg... Det viktigste er at du har rett størrelse og setter den inn riktig, slik at den suger seg fast. Da lekker den ikke.
Momseguri Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2010 Ja, det var akkurat det med mykere kant øverst jeg tenkte på, så kanskje det må bli en liten Ladycup da? Takk for svar iallefall
Pingting Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Hah, propagandaen min fungerte! Jeg har den minste mooncupen jeg og, men har også hørt mye fint om ladycupen. Tror det er mye smak og behag inne i bildet
Momseguri Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2010 Da går jeg for en ladycup i str. small. Bestiller herfra, så kan jeg bytte viss det er feil. Nå må jeg bare bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå