Gå til innhold

Simla Sim Sala bam og en kopp te

Simla

Anbefalte innlegg

En liten dagbok ja.

En enkel liten dagbok fra et menneske høyt her oppe på jordkloden.

:Nikke:

Ja, nå vil jeg more meg med mine egne skriverier, forhåpentligvis.

Ihvertfall i dag. For i dag er jo en temmelig fin dag. Fin og god.

hmmm, tenk om verden var som gule sider. Det hadde vel ikke vært noe bra. Ja, ja... Ser ut som om jeg ikke akkurat er i så spesielt seriøst humør i dag. Like greit.

Hvem er jeg, mon tro?

:forvirra:

Jo, jeg er ihvertfall en person som ønsker å være noen. Samme hvordan, hvem og hva, bare jeg er noen. Er jo ganske vanlig å føle at man er noen, og være det. Jeg vil føle at jeg er noen her inne, og stå for det.

Samme om den og den skulle synes jeg er patetisk eller ditt og datt.

Jeg er ihvertfall meg. Og det er BRA.

Nå skal jeg ha en fin lørdagskveld videre. Så skriver jeg kanskje her igjen. Hvis jeg tør, he he.. :bigfoot:

Om noen leser her, så ha en fortreffelig dag, kveld og natt!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Simla.

Jeg er også nettopp flyttet inn i gata her. Velkommen. Jeg er begynnt å gå på besøk til mine naboer. Ny dag - nye naboer!

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Ny dag, nye muligheter og en gjenglemt vask nede i vaskemaskinen fra..... hmmmm.... ja, den må ihvertfall fort opp!

Takk, Revetispa, for gode brownies! Trille og Soria for hyggelige hilsener. :enig_animasjon:

Nå har bukken min begynnt å gjøre klar plass til klesvasken, så da blir det nok en ordning på en to tre.

Fola fola bukken min.

Her i den nye leiligheten har vi begynnt å få i orden det meste. Føler ikke det ser ut som jeg vil enda, men det får vi ta etterhvert. Ting koster penger. Trist, men sant. :sur:

Nå ble jeg skikkelig sulten.

Sulten som en gaupe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsjo, Hatsjo!!!! :sprettoy:

Ja, ja. Man kan ikke føle seg frisk som fisk hver dag. Håper bare jeg er helt i orden i morgen, for da har jeg et håp om å få trent.

Prøve å tvinge meg til å trene noe ihvertfall.

Er i mye bedre humør nå enn for litt siden. Har fått ihverfall to gode nyheter, kanskje tre.

Har fått en jobb som innebærer bruk av data, og det er jo morsomt!!!!!

Veldig, veldig glad for det! :D :D

Kan jobbe både hjemme og borte, og det er det beste. Gidder ikke bare å sitte hjemme og jobbe.

Lurer litt på om jeg skal bytte treningssted til et senter som ligger nærmere der jeg bor. Syns det er så kjedelig å dra langt langt for å trene. Særlig de gangene dette fører til at jeg holder meg inne og hjemme i varmen...... :klø: Hmmm.. det er jo dumt!

Dvs har ikke trent på leeeenge pga dette. Og jeg føler jeg er avhengig av å trene. Eh, dvs selv om jeg ikke trener noe særlig foreløpig.

Avhengig av velværet som kommer pga treningen.

Har vært en klar og fin høstdag her oppe.

Halsen min sier: au. :-?

Dum hals! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.... Nå skjønner jeg hvorfor en del innlegg kommer flere ganger etterhverandre. Så ut som det ikke ble sendt, men jaggu... der tok jeg feil gitt!! :tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke....vel nesten ny. Hmmmm... egenlig er det vel snart helg.

Syns det er fint i denne byen.

Fælt så skrivesperret jeg var i dag da!!!!!!

Ikke bra.

Hva har jeg gjort i dag?

Jobbet, jobbet og tatt litt sol. Nesten trent. Spist nye kalkun wienerpølser. De var GODE :smile: GODE :hjerte: GODE :hoppe: GODE! :rosasmil: !!!!

Skulle ønske..... jeg var litt tøffere!!!

Ikke så tøff som toget, :kul: selv om det jo også ville vært tøft, da, men....

På nesten alle områder, men det ordner seg nok.

Får satse på det, gitt.

Nå fikk jeg lyst på brownies, men det har jeg ikke, og ikke var det noen god idè heller. :riste:

Hva med noe sånt som nudler??????? Tja, hvorfor ikke.

God natt til alle i hele verden. Selv om det ikke er natt over det hele, da. God natt til alle i Norge. Absolutt alle. :kyss:

Til og med dronning Sonja, sånn ca.

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, yes, det er helg og ingenting er bedre enn det. Alkohol blir det dårlig med denne helgen. Det får vente til kanskje neste helg, eller kanskje et glass vin i løpet av uken. Kanskje vi har noe å feire, bukken min og meg. Vi får sjå. Håper på å få en jobb til, som kan kombineres med den jeg har. Det blir spennende å se. Jeg krysser mine fingre, jeg folder mine knær. Ja, ja.. :enig:

Her oppe har det kommet en del snø oppå fjellet. Veldig vakkert å se, særlig når solen skinner på det. Snøen som lyser opp og høstfargene under. Føler meg heldig som har slik utsyn til dette.

Har fått jobbet mindre i dag enn planlagt. Får prøve å ta det igjen over helgen, og litt i morgen. Må også igjen prøve å komme sterkere i gang med trening. Prøve å få litt mer jevn regelmessig trening. Ikke så lurt med denne hakking-perioding treningsen :murvegg:

Sånn er det med den saken. :sjarmor:

Over og out. :tunge1::engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, oi,..... her fyker jeg rett ut av listen, førstesiden, lissom :grine::hakeslepp: Dette må gjørres noe med, med ein gong!!!

I dag er virkelig noe for seg selv! En strålende :D dag faktisk!

Har fått gjort SÅÅÅ masse som jeg har gått og ruget og grudd meg for. Endelig er det gjort. Har kjøpt inn viktige ting for å forberede meg på en jobb. Viktig, viktig!! :tronderbart: Bra! Føler meg så mye bedre nå.

Driver å lurer på om jeg skal melde meg på et kurs som går snart. Er jo ikke dumt å lære litt nytt. Litt om ting og tang.

Nam, har spist spaghetti med samboers nydelige saus og pepsi. En real god pakke med mat!!!! Kjøpte meg også en fin kopp i dag. En te-kopp.

Holdt på å blåse :hår: av veien og gata, og kunne ikke finne ut hvor den pokkers forbannede bussen skulle gå fra. Fant det ut i siste sekund, og ble berget inn i varmen. Phu... :sprettoy:

Fikk en litt ubehagelig telefon i dag. Ble forespurt noe jeg egentlig ikke ville, men som jeg sa ja til. Skal prøve ordne opp i det i morra.

vel... det var litt av dagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå. Ny kveld, nye muligheter!!! :blunke: Vel, det passer nok bedre å begynner en ny dag med å si det, men men... hvem vet hva den store svarte kvelden har å by på?? I mitt tilfelle har den ihvertfall potetgull og en øl å by på. dvs hadde. Ølen er drukket opp, og potetgullet.....er vel også borte.

Sambukken og jeg tok en øl hver i dag, siden jeg skal jobbe i helgen. Da passet det best slik. :kysse: En stor feit boks med øl. Alt som skal til for at jeg skal bli litt brisen, gitt. Billig i drift der i gården, ja! :hoho:

Både gruer litt og gleder meg til jobb. Blir jo spennende da. Jeg tar det som det kommer, og prøver å gjøre det beste ut av det. Så går det nok bra.

Skal si jeg virkelig lager enorme planer om å trene, som skylles vekk som risp i sand, ettersom dagen går. Virkelig synd, men jeg gir ikke opp. Motivasjonen skal lures fram, atter en gang. Dessuten er jo pms'en oppe i sin siste fase, og da blir jo alt bare helt oppblåst og tregt.

Nå tar jeg nok kvelden.

Hyggelig å få hilsen fra tittipus!! :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...