Gå til innhold

Ut?


Gjest Gjest_Trude_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trude_*

Jeg pleier å gå med jeans og strømpebukse rett ned i vinterstøvlettene mine. Hvis jeg da tar av meg på beina når jeg går inn et sted ser man jo strømpebuksen. Her forleden fikk jeg en kommentar om at det ikke ser bra ut og er veldig ut. Det ville vært OK hvis det var dressbukse eller noe mer pent men IKKE jeans. Med jeans bør jeg dekke foten til med en sokk. Er det noe hold i en slik kommentar?

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest strykebrett
Jeg pleier å gå med jeans og strømpebukse rett ned i vinterstøvlettene mine. Hvis jeg da tar av meg på beina når jeg går inn et sted ser man jo strømpebuksen. Her forleden fikk jeg en kommentar om at det ikke ser bra ut og er veldig ut. Det ville vært OK hvis det var dressbukse eller noe mer pent men IKKE jeans. Med jeans bør jeg dekke foten til med en sokk. Er det noe hold i en slik kommentar?

Trude

Den kommentaren hørtes veldig rar ut. Tror ikke jeg ville lagt merke til en gang om du kom hjem til meg med jeans og strømpebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sett bedre ut med sokk, men ikke noe jeg hadde reagert på.

Jeg bare lurer på om det hadde sett bedre ut hvis det var dressbukse og ikke jeans. Gjør det noen forskjell?

Det er kanskje mest vanlig med sokker over for hva jeg vet.

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett fra ett gutts synspunkt så tror jeg faktisk de fleste ville se det som bare en søt detalj, hvis man la merke til det i det hele tatt. Det værste jeg i alle fall ser er damer i buksedress med fine sko og sokker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri tenkt over det. Kan ikke se noe problem med det. Bruker strømpebukse under jeans selv når det er kaldt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Martin_*

Jeg synes strømpebukse er et tegn på det å være litt feminin.

Jenter skal så til de grader se tøffe ut og kule ut. Det er så flott en gang i blant å bare se en jente som ser søt og feminin ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Hahah det er den dummeste tingen å henge seg opp i da. UT med strømpebukse liksom?

Gi folk noe viktigere å tenke på her i livet sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å gå med jeans og strømpebukse rett ned i vinterstøvlettene mine. Hvis jeg da tar av meg på beina når jeg går inn et sted ser man jo strømpebuksen. Her forleden fikk jeg en kommentar om at det ikke ser bra ut og er veldig ut. Det ville vært OK hvis det var dressbukse eller noe mer pent men IKKE jeans. Med jeans bør jeg dekke foten til med en sokk. Er det noe hold i en slik kommentar?

Trude

Artig du! Jeg bruker stort sett strømper hver dag, og har aldri tenkte på at jeg må ha på sokker utenpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...