Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 I ca et år har jeg vært plaget av ubehagelig svetting om natten. Det går litt periodevis, ofte er det mest svetting i dagene før mensen. Laken, pute og dynetrekk blir kliss vått. På dagtid svetter jeg ikke. Jeg har vært hos legen og alt ser visst ok ut. Mensen er regelmessig, men de siste 5 årene (etter siste unge) har det vært kraftige blødninger i to dager for så å være ferdig. Kan det være overgangsplager jeg har begynt å merke? Jeg er 41 år og synes det er vel tidlig. Noen som har gode råd om hva det kan være eller hva jeg bør gjøre?
Kamikatze Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Kjøp sengetøy, pute og dyner som trekker til seg fukt, uten selv å virke fuktig. Og vær nøye på å lufte det om morgenen.
Gjest Gjest_gitte_* Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 I ca et år har jeg vært plaget av ubehagelig svetting om natten. Det går litt periodevis, ofte er det mest svetting i dagene før mensen. Laken, pute og dynetrekk blir kliss vått. På dagtid svetter jeg ikke. Jeg har vært hos legen og alt ser visst ok ut. Mensen er regelmessig, men de siste 5 årene (etter siste unge) har det vært kraftige blødninger i to dager for så å være ferdig. Kan det være overgangsplager jeg har begynt å merke? Jeg er 41 år og synes det er vel tidlig. Noen som har gode råd om hva det kan være eller hva jeg bør gjøre? Jeg er plaget med akkuart det samme og har vært over lang tid. Jeg har også vært hos lege å sjekket hormoner samt annet, men ingenting galt er funnet. Veldig glad om noen har opplevd det samme og fått vite hva det kan være. Jeg tror ikke det kan være overgangsalder. Selv er jeg 37 år og har hatt dette i snart 5 år.
pantora Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Jeg var plaget med det selv (er 21) men det var pga antidepressivaen, og det gikk over da jeg kuttet den ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå