Gjest Ereksjon og Sterilisering Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Hei Jeg er en mann på 30 år som vurderer å sterilisere meg. Men ... jeg har VELDIG lett for å få ereksjon. Kommer helt sikkert til å få ereksjon når jeg skal kle av meg for steriliseringen. Lurer derfor litt på om det er noen her som har erfaringer med dette. Noen som har vært inn til sterilisering å fått ereksjon. Er takknemmelig for svar.
SMann Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Ikke tenk på det! Jeg har gjort det...og det er en viss "fare" under barberingen...men når legen kommer med skalpellen så tenker man ikke på det. Hvis man skulle få det så er det helt naturlig...og ingen lege eller sykepleier reagerer på det....
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 jeg går med samme tanker å ... skal tro hvor vanlig det er å få ereksjon når man skal blottlegge snobben for sykehuspersonellet. skal inn for sterilisering om ei uke ...
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Leger og annet medisinsk personell vet hva en kropp er, hva den brukes til og hva den er i stand til. De vet også at en manns penis er erigert x antall ganger i døgnet og at det er en normal fysiologisk reaksjon som ikke trenger å bety at man er kåt. Ikke tenk på det.
Gjest A. Caron Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har gjort det, og jeg skal love deg at ereksjon IKKE var tilstede i mitt tilfelle i allefall. Når du ligger der og vet at du skal beskjæres og tukles med innvendig på det edleste stedet du har på kroppen, og blir stukket i med sprøyter og greier, da kan jeg ikke i min villeste fantasi se for meg de som greier å få ereksjon i en slik setting. Når det er sagt er selve inngrepet ingenting å bekymre seg for altså, man er bedøvd, avskjermet fra å se noe, og det hele er unnagjort på en snau halvtime. Men altså, ereksjon tror jeg neppe oppstår...
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Ingen ereksjon her heller,det var nok umulig i den settingen. Barberte hjemme så der var ingen som styrte noe ekstra med ballene mine,man får en god beskrivelse i brev om hvordan det bør være barbert. Nå går jeg bare å venter på at det skal bli tid for og avlegge prøve,det blir nok litt rart og nappe loffen på sykhuset.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Hei Jeg er en mann på 30 år som vurderer å sterilisere meg. Men ... jeg har VELDIG lett for å få ereksjon. Kommer helt sikkert til å få ereksjon når jeg skal kle av meg for steriliseringen. Lurer derfor litt på om det er noen her som har erfaringer med dette. Noen som har vært inn til sterilisering å fått ereksjon. Er takknemmelig for svar. Hei! Er nettop ferdig. Grudde meg litt, men dette går helt fint. Vær klar over at det er helsepersonell du har med å gjøre, de er profesjonelle og bryr seg ikkje om du skulle få ereksjon. Jeg fikk det ikke, og tviler på om du får det i en slik setting. Lykke til
billcat Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Fant heller ikke at det var noen aktuell problemstilling, settingen tatt i betraktning. Så ikke bekymre deg.
Holar Skrevet 11. mars 2010 #9 Skrevet 11. mars 2010 Har serilisert meg jeg også, og er svært fornøyd. For meg har sexlivet blitt bedre, jeg føler meg på en måte tryggere. Og du trenger nok ikke være redd for ereksjon når du skal ha inngrepet. Kroppen din, både fysisk og psykisk er nok mere opptatt av sprøyter og skalpeller enn sexy damer. Og skulle det skje, hva er problemet? De som er i operasjonsrommet er proffer, de vet alt om kroppen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå