JibberJabber Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Hei, jeg er JibberJabber og dette er mitt første innlegg her på Kvinneguiden! Jeg har konfirmant i mai og driver og planlegger koldtbordet. Det er jeg selv som skal lage all maten. Nå lurer jeg på om det er noen som har tips til deilige vegetarretter som kan friste de i familien som er vegetarianere. Jeg kommer til å ha laks og slikt på koldtbordet, da de også spiser fisk. Men noen spreke, feststemte vegetarretter i tillegg trengs. Hadde det gått an å lage noe av det litt på forhånd og fryse det ned, hadde det vært veldig fint, i det minste må jeg ha noe som kan lages kvelden/ettermiddagen i forveien, slik at jeg får satt det i kjølerommet når vi drar for å pynte bordene og lokalet. (Salater etc skal lages samme dag, selvsagt.) Alle tips tas i mot med stor takk!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Det finnes mange gode tips hvis du søker her på forumet, men noen forslag som dukker ned i hodet mitt. (Du nevner ikke om de spiser melkeprodukter, så jeg tar sjansen siden de spiser fisk): - innbakte oliven - butterdeigspakker fylt med krydrete grønnsaker - fylt, gratinert sopp/ paprika eller tomat - urtehorn - pitabrød med hoummus og tsatsiki - vegetarlasagne - bruschetta - quesedilla uten kjøtt - ovnsbakte grønnsaker
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Fylte pannekaker, med f.eks champignonstuing og ost oppå. Minipizzaer. Paier. Lasagne m. spinat og champignon i tillegg til tomatsaus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå