Gå til innhold

Hvor forhåndsstemme?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs hvor du kommer fra.

Jeg hører hjemme i Bergen og jeg har forhåndsstemt på biblioteket. Du kan jo ringe til sentralbordet til administrasjonen i kommunen du bor i, der vil de kunne hjelpe deg med spørsmål om hvor og hvordan. Det har også vært sendt ut brosjyrer i Bergen med informasjon om hvordan man stemmer (nytt av i år er at kandidater ikke kan strykes f.eks.), disse skal være sendt ut til alle husstander i hele landet.

Ta med valgkort og legitimasjon når du skal stemme, så er det bare å stemme i vei. Det sitter mennesker der som kan hjelpe deg med hvordan ting skal gjøres, de har også informasjonsskriv som forteller om regler og tips (som at du kan skrive på "slengere" ved kommunevalg) rundt stemmeavgivningen.

Godt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man kan forhåndsstemme på biblioteket i de fleste kommuner nå. Det står sikkert info om dette på din kommunes nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du f.eks bor i oslo finner hvor du kan forhåndstemme inne på www.oslo.kommune.no. Der er det oversikt over alle bydelene. Eller er det vel bare å ringe til kommunen å høre :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...