Gå til innhold

Albuesmerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt meg til legen med dette, men bare lurer på om noen har hatt noe lignende.

Fikk første gang prob. med albuen for lenge siden, kanskje fem-ti år siden? Ve ikke hvorfor det oppstod, men jeg fikk store smerter på innsiden/baksiden (mellom to bein liksom). Ble rød, hoven og greide ikke bevege albuen. Tok røntgen og MR, ingenting galt.

For ca et halvt år siden fikk jeg igjen akkurat de samme smertene. Hade da akkurat begynt på universitetet, og skrev bare for hånd (har brukt pc stortsett hele tiden siden 8.klasse).

Problemet er at smertene kommer og går.. Jeg kan våkne opp om morgenen med heeeftige albuesmerter, mens andre dager kan jeg spille volleyball i timesvis uten å kjenne noe før etter flere uker. Nå i det siste har jeg hatt problemer nesten hver dag, og jeg skjønner ikke hva som gjør det. Jeg våkner bare om morgenen med "låst" albue. Det smeller og knepper mye i leddet, men etter en intensiv massasje og en varm dusj roer smertene seg som regel.

Noen som har hatt noe lignende?? Hvilken behandling kan en få for slike smerter som funker fort? (har eksamen om en uke, som skal skrives for hånd...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...