Gå til innhold

Hva har dere trent i dag-tråden? :-)


Snasen

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å lage en tråd hvor folk skriver inn dag for dag, eller bare en gang hva de har trent, eller pleier å trene.

For inspirasjon selvsagt!

:)

Håper ikke dette finnes fra før av da. Søkefunksjonen er litt lei med meg i dag.

Endret av Snasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke trent i dag, men i går trente jeg 90 minutter med yoga. Det er det morsomste og vanskeligste jeg vet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg jogget/løpt 9 km (på tredmølle, ikke ute) pluss noen få enkle styrkeøvelser etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei alle sammen. Håper dere alle har det bra. :o)

I dag har jeg trent Og i går.

I går trente jeg omtrent i 40 hele minutter til en "strippe-dvd" jeg kjøpte på amazon.com. anbefaler amazon.com på det sterkeste til å kjøpe billige og bra filmer. :)

senere i går, på kvelden spist jeg et sjokoladekakestykke. det heter oreo hvis du vet, og ble drit mett, og FIKK DÅÅÅRLIG SAMVITTIGHET.

så da tok jeg 10 minutter situps, og rygg ups.

i dag trente jeg og. til samme dvd, men jeg gikk også en runde i byen her med minsten.

gikk dritt fort og svetten silte. lite meg ikke flaut å møte på kjent folk da :P

så IGJEN så sprakk jeg på kakegreia også fikk jeg drit dårlig samvittighet. jeg spiste til og to i dag. ÅHHH grr, dritt irritert på meg selv føler jeg ikke har selvbeherskelse.

derfor måtte jeg trene igjen.

neste gangen trente jeg da i 20 minutter og holdt planken for en gangs skyld i hele 44 sekunder :)

er drit stolt av meg selv nå. juhhuuuu :o)

sååå i morgen tenkte jeg å trene enda mer.

har trent i to uker nå, og merker det allerede :smilbla:

ikke at jeg er helt stram som en kalkun men merker det mest på puppa og på armene. og på kondissen :)

har tenkt å fortsette å trene 3 ganger pr uke frem mot sommeren for da skal jeg til thailand :hoppe:

gleder meg som en liten unge ja, hehe :)

så da skal jeg blir skikkelig FITT, inntil da. målet er som sagt 3 dager i uka, to med styrke/stripp og en med gåtur i byen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...