Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Er det noen som har tatt biopsi av spyttkjertler i leppa? Jeg skal snart gjøre dette som en del av utredning for Sjøgrens. Det jeg lurer på er om det var vondt i etterkant? Tok det lang tid før såret grodde? Må innrømme at jeg er litt skeptisk, er redd for at de skal klare å kutte over noen nerver...men jeg må vel igjennom dette Er takknemlig for alle svar og gode råd
Gjest Gjest_melle_* Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Hei! Har ikke gjort dette selv, men har utført det på flere pasienter. Selve inngrepet kjenner du ikke, siden du er godt bedøvd. Erfaringsmessig merker man knapt noe etterpå, og svært få trenger smertestillende i etterkant. Dette er ikke noe å grue seg for. Det går så fint skal du se. Lykke til :-)
Gjest TS Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Hei! Har ikke gjort dette selv, men har utført det på flere pasienter. Selve inngrepet kjenner du ikke, siden du er godt bedøvd. Erfaringsmessig merker man knapt noe etterpå, og svært få trenger smertestillende i etterkant. Dette er ikke noe å grue seg for. Det går så fint skal du se. Lykke til :-) Phuu...takk for svar og lykkeønskning! Jeg har nemlig hørt noen "skrekkhistorier", men satser på at legen finner det han skal uten å grave for mye og lenge. Ugh!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå