Gjest Gjest_sue_* Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Heisann.. skal til tallin og ta fettsuging på nedre del av mage om 2 uker. er det noen her som har jort det der og kan fortelle om resultatet? kansje kansje har du før og etter bilder? eller er her kansje noen som skal dit på samme tid som meg? hadde vert supert om jeg fikk noe respons
Gjest Gjest_sue_* Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Heisann.. skal til tallin og ta fettsuging på nedre del av mage om 2 uker. er det noen her som har jort det der og kan fortelle om resultatet? kansje kansje har du før og etter bilder? eller er her kansje noen som skal dit på samme tid som meg? hadde vert supert om jeg fikk noe respons om noen har erfaringer fra andre steder og fortelle så hadde det og vert hjelpsomt
Gjest Gjest_kaja_* Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Jeg og har tengt kontakte den klinikken.. skulle gjerne ha vist litt jeg også..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå