Kjetil S. Skrevet 17. februar 2010 #21 Skrevet 17. februar 2010 Fikk senest tårer i øynene i dag fordi jeg lærer opp en veldig ung jente i jobben min, og gir 100% av meg selv for å klare dette, ettersom hun både er utenlandsk og stiller med rimelig blanke ark og dårlig norsk, og får så fine tilbakemeldinger av henne når jeg sier at dette skal vi klare i sammen, og hun er kjempeglad for det jeg gjør for henne, og gir meg noen virkelig herlige tilbakemeldinger om hva jeg gjør for henne. :-))
Gjest Illiya Skrevet 17. februar 2010 #22 Skrevet 17. februar 2010 Nei, jeg har ikke dager jeg gråter mye...jeg gråter nesten aldri. Sånn sett er det vanskelig å forstå at noen gråter så mye som noen her gjør?
Gjest *Mim* Skrevet 18. februar 2010 #23 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er vel vanligvis ikke av den typen som gråter mye, men de siste ukene har jeg gjort det. Det kommer vel av at jeg er sliten, det skjer mye med mennesker jeg er glad i, og at jeg føler meg ganske maktesløs til tider. Meg også.
SlowMotion Skrevet 18. februar 2010 #24 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har dager jeg kjenner meg utrolig sliten og stresset, og da sitter tårene veldig løst. Jeg klarer meg som regel blant folk, men stenger meg inne på rommet mitt så fort jeg får sjansen. Det pleier å føles bedre etterpå, heldigvis.
Gjest TS Skrevet 18. februar 2010 #25 Skrevet 18. februar 2010 Fint at jeg ikke er den eneste. :grinle: Men i går fikk jeg plutselig mensen helt uventet, så det kan være derfor jeg gråt så mye som jeg gjorde. Spiste masse sjokolade i går.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 18. februar 2010 #26 Skrevet 18. februar 2010 Nei, nå begynner det å bli en stund siden jeg har grått, i alle fall når det gjelder gråting fordi jeg er lei meg. Jeg gråt nesten hver dag på denne tiden i fjor fordi jeg hadde det veldig tøft på jobb og mistrivdes veldig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå