Gå til innhold

topamax


Gjest Gjest_lurer_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

jeg sliter mye med bulimi, mye overspising, det blir aldri fult i magen.

har hørt om at topamax skal være en god hjelp.

men vet ikke mye om det..

er det noen her som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære gjest

Vi kan ikke vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies her.

For å få den hjelpen du trenger vil jeg på det sterkeste anbefale deg å ta kontakt med IKS. Der møter du møter du mennesker som du kan prate med og som kan gi deg råd og hjelp.

Se deres nettside, http://www.iks.no og/eller ring de på telefon: 22 94 00 10.

Denne tråden blir stengt.

Vennlig hilsen

Bond, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...