Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 jeg sliter mye med bulimi, mye overspising, det blir aldri fult i magen. har hørt om at topamax skal være en god hjelp. men vet ikke mye om det.. er det noen her som har erfaring med det?
Gjest Bond Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Kjære gjest Vi kan ikke vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies her. For å få den hjelpen du trenger vil jeg på det sterkeste anbefale deg å ta kontakt med IKS. Der møter du møter du mennesker som du kan prate med og som kan gi deg råd og hjelp. Se deres nettside, http://www.iks.no og/eller ring de på telefon: 22 94 00 10. Denne tråden blir stengt. Vennlig hilsen Bond, mod
Fremhevede innlegg