Gå til innhold

Fitnesskropper. hot, or not? :-)

Fremhevede innlegg

Gjest Mariadelle
Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hva folk syns om kvinneguidens treningsekspert sin kropp, og på 1. plass i fitness NM sin kropp. Link. dette er overhode ikke et forsøkt på å henge ut noen, men ser jo at begge disse er utrolig vakre, men for min del kunne de spart litt på musklene.

Er selv glad i å trene. både styrketrening og kardio, og har en grei kropp, men syns at dette blir to much.

Nysgjerrig på hva andre syntes?

Disse vipper jo absolutt ikke over på bole-skalaen, da det finnes damer som har mye mer enn disse to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er nysgjerrig på hva folk syns om kvinneguidens treningsekspert sin kropp, og på 1. plass i fitness NM sin kropp. Link. dette er overhode ikke et forsøkt på å henge ut noen, men ser jo at begge disse er utrolig vakre, men for min del kunne de spart litt på musklene.

Er selv glad i å trene. både styrketrening og kardio, og har en grei kropp, men syns at dette blir to much.

Nysgjerrig på hva andre syntes?

Disse vipper jo absolutt ikke over på bole-skalaen, da det finnes damer som har mye mer enn disse to.

Jeg synes line marion har en fin kropp, det er hot med en stram veltrent kropp,men det finnes en grense da. Det er ikke fint med gigastore armer og lår og puppene forsvinner helt. Blir fort seende ut som en mann da og det er IKKE fint.

Skrevet

Begge har fine kropper, men denne line marion har etter mitt syn best kropp. Kanskje fordi jeg syns denne frøken webber har en litt "steroid-kropp".

Uansett, så er kristine webber slående vakker.

Skrevet

Nei, så trente kropper er i meste laget for min smak.

Skrevet (endret)

Synes hun ser bra ut. Ser man på bildene fra photoshoot litt nedover i bloggen ser de jo helt fantastisk bra ut.

(får ikke åpnet den andre linken)

PS - det er ikke dermed sagt at jeg hadde virkelig hatt motivasjon å drive med slikt selv. Synes det blir litt for mye arbeid egentlig.

Endret av Bond
Skrevet

For min del så blir begge for ekstreme og jeg synes ikek noen av dem er sexy eller attraktive i det hele tatt. Line Kristine er en nydelig kvinne, for all del, men det er jeg sikker på at hun hadde vært uten et såpass lavt kroppsfett, bleika hår og muskler. Hun er litt mer "normal" enn den andre i den grad en slik muskeldefinisjon som hun viser dorsalt på det ene bildet kan karakteriseres som normalt. Helt OT, men har hun silikon eller ser det bare veldig sånn ut?

Tror forøvrig ikke at noen som holder på et profesjonelt nivå, være det seg fitness, body building eller vektløfting har et sunt nivå til kropp, vekt og trening. Når det aller, aller meste styres av å deffe, proteinshakes og antall økter så blir det obsessivt. At de jobber utrolig hardt for det, ja jøss, men er de mer lykkelige enn oss som trener for å ha det gøy, for å traske opp fjelltopper og for å ha overskudd i kvardagen? Jeg velger i hvertfall det siste, og det hver enda gang.

Skrevet

Joda pene jenter! Absolutt. Men det å se slik ut er en livsstil. Det krever så mye at det blir lite overskudd til annet. Og det er ikke så interessant for meg at jeg hadde orket. Jeg blir sliten bare av å lese om dem jeg! :ler:

Men jeg bruker dem og en del av det de kan som er BRA når jeg trener selv. :jepp: Og tenker på at de orker når jeg er lei, så orker jeg litt til jeg og. Med husmortrimmen min. :fnise:

Skrevet

Jeg synes fitnessdamer generelt sett har flotte kropper, men jeg synes de er finest off-season, mao når de ikke har pint seg ned i veldig lav fettprosent.

Tror forøvrig ikke at noen som holder på et profesjonelt nivå, være det seg fitness, body building eller vektløfting har et sunt nivå til kropp, vekt og trening. Når det aller, aller meste styres av å deffe, proteinshakes og antall økter så blir det obsessivt. At de jobber utrolig hardt for det, ja jøss, men er de mer lykkelige enn oss som trener for å ha det gøy, for å traske opp fjelltopper og for å ha overskudd i kvardagen? Jeg velger i hvertfall det siste, og det hver enda gang.

Jeg har stor respekt for den jobben de legger ned, den disiplinen de utviser og hvor målrettet de er, men jeg må dessverre si meg enig i dette. Eller, jeg tror det er ekstremt vanskelig å ha et sunt forhold til kropp for utøvere innen slike idretter, men det utelukker selvfølgelig ikke at en del har det. Om de er mer lykkelige er ikke sikkert, men vi er mange som blir lykkelige av å oppnå målene våre, enten det er snakk om å makse i knebøy, klatre Store Skagastølstind, vinne NM i curling eller bli norgesmestert i BF. Jeg tviler mao. sterkt på at de ikke har det gøy når de trener, selv om det nok er et slit å trene på strikt kaloriunderskudd under deff.

Skrevet

En godt trent kropp er pent å se på.

Desverre er det jo slik at disse menneskene er ganske så uinteressante å snakke med (snakker av erfaring...) å ha en slik kropp krever jo som regel at hele livet ditt er innstillt rundt det med trening og spising, blir ikke så mye morro da gitt...

Skrevet

Definitivt NOT. Synes ikke overtrente jenter er pent i det hele tatt, heller ikke typiske sports-jenter, som f.eks. de som hopper stavhopp og løper og slikt i friidrett. Synes personlig mer former, ala Marilyn Monroe og slikt er supernydelig.

Liker heller ikke så mye muskler på gutta, det de fleste synes er kjempesexy synes jeg ofte kan bli for markert. Synes det ser så "hardt" ut, og ikke noe godt å kose på i det hele tatt!

Skrevet

Syns generelt sett trente kropper ser veldig bra ut, men MINUS de store armene/skulderpartiet!! Det er fullstendig fail. Jeg syns det er viktig å være feminin, og med så mye muskler forsvinner det helt. Begge to er uten tvil pene jenter, men jeg syns det er i overkant. Konklusjon: not.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...