Gå til innhold

Tekst i takkekort


Gjest Elize

Anbefalte innlegg

Hvordan skrive alt man vil uten at det blir en oppramsing. Har noen jeg vil takke for gave, for at de kom og for at de hjalp oss. Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Pia_*
Hvordan skrive alt man vil uten at det blir en oppramsing. Har noen jeg vil takke for gave, for at de kom og for at de hjalp oss. Noen som har noen forslag?

"Takk for de flotte store forgyllede ku-hornene vi fikk av dere til vårt bryllup, en virkelig kreativ gave vi aldri ville tenkt på selv.

Glemte dere byttelappen?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til de som du skal takke for gaven:

" tusen takk for den fine... vi fikk til bryllupet vårt den... "

til de som var gjest:

" Tusen takk for (gaven), og for at du/dere var med på å gjøre dagen vår til noe helt spesielt!"

til de som hjalp til under dagen:

"tusen takk for den flotte insatsatsen med (feks serveringen) på den store dagen vår! "

Tror også det er flere tråder her på forumet om akkurat dette... de er bare litt vanskelig å finne da søkefunksjonen ikke er den beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til de som du skal takke for gaven:

" tusen takk for den fine... vi fikk til bryllupet vårt den... "

til de som var gjest:

" Tusen takk for (gaven), og for at du/dere var med på å gjøre dagen vår til noe helt spesielt!"

til de som hjalp til under dagen:

"tusen takk for den flotte insatsatsen med (feks serveringen) på den store dagen vår! "

Tror også det er flere tråder her på forumet om akkurat dette... de er bare litt vanskelig å finne da søkefunksjonen ikke er den beste.

Takk for svar :)

Enn hvis alt dette gjelder samme person, hvordan skrive det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Enn hvis alt dette gjelder samme person, hvordan skrive det da?

Hva med:

Tusen takk for gaven (spesifiser gjerne hva), den gode hjelpen på dagen og at du var med på å gjøre dagen vår til en spesiell dag

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med:

Tusen takk for gaven (spesifiser gjerne hva), den gode hjelpen på dagen og at du var med på å gjøre dagen vår til en spesiell dag

?

Jeg er så dårlig på å få formulert meg rett.

Søsteren hans hjalp oss veldig mye i forkant av bryllupet, men ikke på selve dagen, da var hun kun gjest. Å vi fikk njo gave fra henne. Hvordan skrive en takk til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_vilde_*

Vi skrev en personlig tekst til alle vi sendte ut takkekort til. Dette tok selvsagt en stund, men de som fikk kortene ble veldig glade. Og da fikk vi formulert oss litt humoristisk i somme av kortene, og det var jo det som ble vår røde tråd med bryllupet.

Ser også at jeg sette stor pris på når folk skriver en hyggelig hilsen til meg i slike kort, og ikke bare "takk for gaven, og for deltakelsen".

Lykke til og ikke fortvil om skrivesperra kan ta deg somme dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg ble nødt til ta den korte utgaven i takkekortene jeg, for to av venninnene mine som skulle pakke ut gaver og skrive liste klarte å rote til listen, glemte å skrive opp halvparten og jeg husker ikke helt jeg, det ble i allefall krøll.

Så da ble bilde av brudeparet med følgende nøytrale tekst: takk for oppmerksomheten da vi giftet oss, hilsen X og Y..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal skrive noe personlig til alle, men skrivesperren har tatt meg og mannen sier at alt er bra uansett hva jeg skriver. Jeg synes at når vi skal takke en og samme person for både hjelp i forkant, gave og at de kom så blir det bare oppramsing.

Så kjipt for dere Miss Puddel :( Vi har litt rot med en gave, men der skriver vi bare "Tusen takk for oppmerksomheten i anledning vårt bryllup".

Vilde: Hvor mange takkekort hadde dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal skrive noe personlig til alle, men skrivesperren har tatt meg og mannen sier at alt er bra uansett hva jeg skriver. Jeg synes at når vi skal takke en og samme person for både hjelp i forkant, gave og at de kom så blir det bare oppramsing.

Hva med å skrive noe alla:

Tusen takk for gaven(det dere fikk) vi fikk til vårt bryllup (dato?)og at du ville være med å dele dagen sammen med oss.

Vi vil også takke for god hjelp i forkant av bryllupet, noe som var med å gjorde dagen vår spesiell.

Eller

Tusen takk for gaven(det dere fikk) vi fikk til vårt bryllup (dato?)og at du ville være med å dele dagen sammen med oss.

Vi setter stor pris på (alle timene du brukte og*) den gode hjelpen du var for oss i forkant av bryllupet.

*om hun brukte mange timer riktignok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å skrive noe alla:

Tusen takk for gaven(det dere fikk) vi fikk til vårt bryllup (dato?)og at du ville være med å dele dagen sammen med oss.

Vi vil også takke for god hjelp i forkant av bryllupet, noe som var med å gjorde dagen vår spesiell.

Eller

Tusen takk for gaven(det dere fikk) vi fikk til vårt bryllup (dato?)og at du ville være med å dele dagen sammen med oss.

Vi setter stor pris på (alle timene du brukte og*) den gode hjelpen du var for oss i forkant av bryllupet.

*om hun brukte mange timer riktignok

Takk skal du ha :)

Blir nok å skrive noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest AnonymBruker

Hva skriver dere til fotografen, frisøren, brudesalongen, blomsterbutikken, hotellet, presten og cateringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hva skriver dere til fotografen, frisøren, brudesalongen, blomsterbutikken, hotellet, presten og cateringen?

Takk for * i forbindelse med vårt bryllup dd.mm.åååå

* Fotograf: flotte bilder og gode servicen

* Frisør: den flotte frisyren som satte prikken over i'en

* Brudesalongen: all hjelp til valg av min fantastiske brudekjole

* Blomsterbutikken: all hjelp med brudebukettten og blomsterdekorasjonene

* Hotellet: glimrende service og det flotte rommet

* Presten: din flotte seremoni

* Cateringen: den uforglemmelige maten og utmerkede servicen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Takk for * i forbindelse med vårt bryllup dd.mm.åååå

* Fotograf: flotte bilder og gode servicen

* Frisør: den flotte frisyren som satte prikken over i'en

* Brudesalongen: all hjelp til valg av min fantastiske brudekjole

* Blomsterbutikken: all hjelp med brudebukettten og blomsterdekorasjonene

* Hotellet: glimrende service og det flotte rommet

* Presten: din flotte seremoni

* Cateringen: den uforglemmelige maten og utmerkede servicen

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Frisøren og hun som ordnet håret mitt var samme person, hvordan kan jeg da skrive det?

Også lurer jeg på en ting til. Vi har ikke skrevet dato i takkekortene og nå er mange kort allerde skrevet. Angrer litt på at jeg ikke skrev på datoen. Hvordan kan jeg skrive den på i etterkant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Frisøren og hun som ordnet håret mitt var samme person, hvordan kan jeg da skrive det?

Også lurer jeg på en ting til. Vi har ikke skrevet dato i takkekortene og nå er mange kort allerde skrevet. Angrer litt på at jeg ikke skrev på datoen. Hvordan kan jeg skrive den på i etterkant?

Hvorfor skal du ha dato på? Det er jo ikke nødvendig.

Takk for all hjelp med håret mitt i forbindelse med brylluppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvorfor skal du ha dato på? Det er jo ikke nødvendig.

Takk for all hjelp med håret mitt i forbindelse med brylluppet.

Jeg synes selv det er fint å kunne se på datoen når jeg ser på gamle takkekort.

Ops! Skrev feil i stad, skulle skrive: Hun som sminket meg og ordnet håret var samme person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg synes selv det er fint å kunne se på datoen når jeg ser på gamle takkekort.

Ops! Skrev feil i stad, skulle skrive: Hun som sminket meg og ordnet håret var samme person.

Så skriver du bare "Takk for hjelp med håret og sminken i forbindelse med vårt bryllup".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...