Gå til innhold

LIBRA-erfaringer?


Gjest trude.lutt

Anbefalte innlegg

Gjest trude.lutt

Hei! Har meldt meg på LIBRAkurs, og lurer på om noen har erfaring fra dette kurset? For meg er det bra at det ikke er fokus på å telle kalorier, og at det er vanlig mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_minni_*
Hei! Har meldt meg på LIBRAkurs, og lurer på om noen har erfaring fra dette kurset? For meg er det bra at det ikke er fokus på å telle kalorier, og at det er vanlig mat.

Hei!

Libra er bra om du klarer å holde vanene! Jeg gikk ned 10 kg, men la de dessverre på igjen da jeg ikke klarte å holde meg på den sunne linje etter kurset.....

Masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nå

Hei !

Jeg gikk LIBRA for et par år tilbake. Gikk ned mye, men jeg ser i ettertid at dette ikke var en helt sund vektnedgang sett i mine øyne. Da jeg gikk på kurs baserte de seg på at man skulle spise 1300-1400 kalorier hver dag, jeg fikk spise litt mer fordi jeg trente mye. Jeg mistet ant mye muskler også. Så hvis du er en som trener en del så vær oppmerksom på at du ikke spiser FOR lite. Ellers inneholdt kurset mye bra :-) Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg gikk LIBRA for et par år tilbake. Gikk ned mye, men jeg ser i ettertid at dette ikke var en helt sund vektnedgang sett i mine øyne. Da jeg gikk på kurs baserte de seg på at man skulle spise 1300-1400 kalorier hver dag, jeg fikk spise litt mer fordi jeg trente mye. Jeg mistet ant mye muskler også. Så hvis du er en som trener en del så vær oppmerksom på at du ikke spiser FOR lite. Ellers inneholdt kurset mye bra :-) Lykke til !

men jeg trodde noe av greia var det at en ikke teller kalorier?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...