Gå til innhold

neseoperasjon


Gjest Gjest_monica_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_monica_*
Skrevet

nesevingene mine har plaget meg helt siden barneskolen (er nå 23). de er veldig tydelige, om jeg kan si det slik. spesielt synes det når jeg smiler. har veldig komplekser der. har lett etter bilder som har ligne, og det nærmeste jeg fant er dette:

http://i521.photobucket.com/albums/w331/Ke...04210917402.png

noen som vet om det går an å gjøre noe med det? finens det noe slags hudsliping, eller må jeg ty til kirurgi?

vil ikke ha tydelige nesevinger. her er et bilde av ca sånn jeg drømmer om:

http://meganfoxbuzz.com/wp-content/uploads...x-nose-2006.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...