Gjest Gjest_monica_* Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 nesevingene mine har plaget meg helt siden barneskolen (er nå 23). de er veldig tydelige, om jeg kan si det slik. spesielt synes det når jeg smiler. har veldig komplekser der. har lett etter bilder som har ligne, og det nærmeste jeg fant er dette: http://i521.photobucket.com/albums/w331/Ke...04210917402.png noen som vet om det går an å gjøre noe med det? finens det noe slags hudsliping, eller må jeg ty til kirurgi? vil ikke ha tydelige nesevinger. her er et bilde av ca sånn jeg drømmer om: http://meganfoxbuzz.com/wp-content/uploads...x-nose-2006.jpg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå