Gå til innhold

Bremsespor i trusa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som noen har sagt før: Kan det hende det var i overgangsfasen mellom mensen, og at det rett og slett var tørket blod? Det ser brunt ut, og lukter vel ikke godt heller, men bæsj lukter det jo ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare svare som kvinne.. hvis dette hadde vært meg og min truse, hadde jeg blitt superflau. Uavhengig av hva dette brune var, så er det rett og slett lite erotisk med flekkete truser..

Gjest haugesund
Skrevet

hahahahahahha :popcorn: beste tråden ever :fnise: ler så eg grine her eg sitte :fnise: men det beste av alt.. hahah bremse sporet loktet ekkelt :ler::ler::ler: hver er det som lukter på en annens truse?:P hahahahahah

Gjest Gjest_Tante Brun_*
Skrevet

Må bare støtte TS litt her. Så tidlig i et forhold kan slike ting velte det hele. Har en god venninne som dumpet en fyr fordi han hadde lagt en stor haug avklippede tånegler på baderomsvasken.... Hun greide ikke tenke på annet enn de gule, tykke neglene...

Du må tenke deg nøye om. Greier du fortsette eller ikke. Hvis ja: nevne aldri episoden med et ord.

Trodde ellers bremsespor var en mannegreie. Må si det føles riktig å vaske seg, iallefall med en våtserviett når man har vært "ordentlig på do".

Skrevet
Må bare støtte TS litt her. Så tidlig i et forhold kan slike ting velte det hele. Har en god venninne som dumpet en fyr fordi han hadde lagt en stor haug avklippede tånegler på baderomsvasken.... Hun greide ikke tenke på annet enn de gule, tykke neglene...

Du må tenke deg nøye om. Greier du fortsette eller ikke. Hvis ja: nevne aldri episoden med et ord.

Trodde ellers bremsespor var en mannegreie. Må si det føles riktig å vaske seg, iallefall med en våtserviett når man har vært "ordentlig på do".

Ja, for all del! Dette er virkelig ikke en sak å ta opp!

Skrevet

oii huff da...synes veldig synd på jenta :tristbla: tenk hvis hun leser dette..men ja dette var virkelig uheldig...du får vel prøve å glemme det da hvis du virkelig liker denne jenta:)

Skrevet
Er dama digg nok, glemmer du fort det synet. Dette er en bagatell

Hun var vel dritings og klødde som pokker i ræva litt tidligere på kvelden :)

:hoho:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Personlig hadde jeg bare driti i det :ler: :ler:

Gjest Gjest_Lala_*
Skrevet

Litt ekkelt vil jeg si, men forhåpentligvis kan du se bortifra dette og se den jenta du liker veldig godt. Jeg vasker min kjæres underbukser hver dag og han er håpløs der bak :sjenert: Når det skjer på dagelig basis er det litt annerledes og jeg har lattermildt prøvd å si at jeg faktisk vasker undertøyet hans når han klager til meg om noe annet, så da får han bare tåle det ettersom han ikke klarer å tørke seg bak. Han ble litt flau da...men han har ikke blitt bedre til det av den grunn når jeg tenker meg om :sukk:

Skrevet
Litt ekkelt vil jeg si, men forhåpentligvis kan du se bortifra dette og se den jenta du liker veldig godt. Jeg vasker min kjæres underbukser hver dag og han er håpløs der bak :sjenert: Når det skjer på dagelig basis er det litt annerledes og jeg har lattermildt prøvd å si at jeg faktisk vasker undertøyet hans når han klager til meg om noe annet, så da får han bare tåle det ettersom han ikke klarer å tørke seg bak. Han ble litt flau da...men han har ikke blitt bedre til det av den grunn når jeg tenker meg om :sukk:

Ærlig talt...få gubben til å vaske sine egne, svinske underbukser!!

Skrevet
Ærlig talt...få gubben til å vaske sine egne, svinske underbukser!!

Gubben vaske???? Et sted bør grensa gå!! Da blir jo all vask enten rosa eller lyseblå...

Skrevet
Gubben vaske???? Et sted bør grensa gå!! Da blir jo all vask enten rosa eller lyseblå...

Det funker! :fnise:

Gjest Gjest_Lala_*
Skrevet

Ja for han tar ikke hintet med å tørke seg litt ekstra der bak nei. Hadde ikke nevnt det for han hvis jeg ikke syns det er ekkelt heller! Blir kvalm som phy! Nå skal han få lov til å vaske selv for han har en egen evne til å legge alt rundt senga og hvordan kan jeg vite hva som skal vaskes? Selv om jeg er midlertidig hjemme på dagene betyr det vell ikke at jeg skal gjøre alt her? Eller?

Skrevet
Ja for han tar ikke hintet med å tørke seg litt ekstra der bak nei. Hadde ikke nevnt det for han hvis jeg ikke syns det er ekkelt heller! Blir kvalm som phy! Nå skal han få lov til å vaske selv for han har en egen evne til å legge alt rundt senga og hvordan kan jeg vite hva som skal vaskes? Selv om jeg er midlertidig hjemme på dagene betyr det vell ikke at jeg skal gjøre alt her? Eller?

Jeg håper for din del du tuller når du sier du plukker opp etter mannen din....Få ham til å legge de skitne trusene sine i skittentøyskurven og deretter vaske dem SELV hvis de er så bedritne. Her i huset setter vi på en vask når det er behov; spiller ingen rolle hvem som legger skittentøyet i maskinen og setter på vasken. Folk med litt oppdragelse slenger vel ikke fra seg skittent undertøy ( også blant rent tøy ?? ) med bremsespor og forventer at andre skal sniffe seg fram til hvilke som trenger en vask ? :sjokkert:

Skrevet

Bedre med lyseblå og rosa, enn brunt!! :skratte:

Skrevet

Vel, hvis vi jenter skulle dumpe en fyr bare fordi han hadde bremsespor i underbuksa en gang er det nok mange menn som aldri hadde fått seg dame... Kom over det. Er du egentlig interessert? Du nevner at dere hadde "helt OK sex". Var du kanskje litt skuffet over sexen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...