Twinkle* Skrevet 15. februar 2010 #21 Skrevet 15. februar 2010 Jeg undrer meg også litt over at TS faktisk luktet på! Jeg vet ikke hva jeg skal si ellers - shit happends? Jo! Blir det virkelig bremsespor av en fis?? Er det ikke mangel på ordentlig tørking evt? Kanskje det ikke var dopapir tilgjengelig på utestedet f.eks. og hun måtte. Dette lurer virkelig jeg også på! Man lukter ikke i trusene til andre uansett va den inneholder.
Antlers Skrevet 15. februar 2010 #22 Skrevet 15. februar 2010 Jo! Blir det virkelig bremsespor av en fis?? Er det ikke mangel på ordentlig tørking evt? Kanskje det ikke var dopapir tilgjengelig på utestedet f.eks. og hun måtte. Av en fuktig fis kan det fort bli det, ja.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #23 Skrevet 15. februar 2010 Herreminhatt for en vill diskusjon!! Hahaha!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #24 Skrevet 15. februar 2010 Ei venninne av meg, ganske bedugget, kom ut fra toalettet på et utested med bæsj på hånda! Går ut i fra at hun aldri har rørt alkohol siden?
Caramello Skrevet 15. februar 2010 #25 Skrevet 15. februar 2010 Kan jo hende det var, som flere før meg har skrevet, utflod. Den kan også være brun.. Og uansett, bremsespor eller utflod... Så lenge jenta er søt og snill, så spiller vel ikke det noen rolle som date?
Kamikatze Skrevet 15. februar 2010 #26 Skrevet 15. februar 2010 Hvis hun har kost seg med analsex med en eller annen heldiggris like før hun rota med deg, så kan hun jo ha blitt litt forbigående slapp i rosetten...
Antlers Skrevet 15. februar 2010 #27 Skrevet 15. februar 2010 Går ut i fra at hun aldri har rørt alkohol siden? Haha, når du sier det så var hun faktisk avholds i et par år. Hun drikker igjen nå, da. Kan nevne at hun var langt ifra "drita" da dette skjedde, bare normalt beruset og istand til å snakke uten å snøvle, gå relativt rett, osv.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #28 Skrevet 15. februar 2010 Hvis hun har kost seg med analsex med en eller annen heldiggris like før hun rota med deg, så kan hun jo ha blitt litt forbigående slapp i rosetten...
kisskissbangbang Skrevet 15. februar 2010 #29 Skrevet 15. februar 2010 Åh, denne tråden er jo bare fantastisk morsom! En ny "Står du når du tørker deg bak etter toalettbesøk?"? Ja, jeg er nok litt barnslig, men bæsj-tiss-promp er så morsomt!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #30 Skrevet 15. februar 2010 ^^^ Kamikatze, you made my day! Tror det er slik at noen får lettere bremsespor enn andre. Ingen er like, hverken nedentil eller andre steder. Jeg er en av de som kan få det av og til, og tro meg - jeg er nøye og ekstremt renslig, slik at DET faktisk blir et problem. Du må bare la det gå litt tid og antageligvis glemmer du det. Ellers synes jeg DU har et problem... Hva om hun hadde gjort noe annet ekkelt? Det kommer jo til å skje før eller senere. Neste gang er det kanskje du som er ekkel!
Antlers Skrevet 15. februar 2010 #31 Skrevet 15. februar 2010 Dere kan jo lage en liten konkurranse ut av det, da! Spise mest mulig svisker og bønner, slippe en voldsom braker, også kan dere se hvem som får det råeste bremsesporet i undikkene! Vil sikkert bare bidra til et bedre forhold
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #32 Skrevet 15. februar 2010 Har i en tid datet en søt, kul jente i ca 1 mnd. På lørdag var vi ute og tok noen øl, og havna til slutt hjemme hos meg. Det ene førte til det andre, og vi havna i senga og hadde helt ok første gangs sex. "Problemet" skjedde ut på morgenkvisten. Trusa hennes lå vridd i senga, med et skikkelig bremsespor. Jeg syns det var ekkelt, selv om hun selvfølgelig ikke kunne noe for det, og sikkert ville vært foruten om den episoden. Men når jeg tenker på henne, kommer den skitna truså opp i hodet. Jeg har også hatt bremsespor i undikken, men ai, detta var turn off. Nå syns jeg mer synd på hu, enn å vær gira på henne. Noen råd, noen som har vært i samme situasjon. Liker på sett og vis jenta godt, men føler ikke helt den store erotiske spenningen nå.. Har ikke ledd så mye på leeeeeeenge....... BREMSESPOR i ei dametruse.......
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 16. februar 2010 #33 Skrevet 16. februar 2010 Åh, denne tråden er jo bare fantastisk morsom! En ny "Står du når du tørker deg bak etter toalettbesøk?"? Ja, jeg er nok litt barnslig, men bæsj-tiss-promp er så morsomt! Gjett om dette er morsomt ja.....promp, fis, bæsj osv. Det morsomste jeg vet er å dele opp en promp i så mange hakk/knepp som mulig, har selv klart 22!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #35 Skrevet 16. februar 2010 Haha! Jeg har faktisk opplevd det samme (med en mann), og syntes ikke det var spesielt lekkert selv. Er enig i alt som er skrevet om at ulykker kan skje, men likevel.. turn-on er det ikke. Og denne mannen viste seg i tillegg å være veldig uhygienisk, det var ikke et engangstilfelle med fuktig fis (aka sharting) eller halvhjerta tørking i fylla.
Anaconda Skrevet 16. februar 2010 #36 Skrevet 16. februar 2010 Dere kan jo lage en liten konkurranse ut av det, da! Spise mest mulig svisker og bønner, slippe en voldsom braker, også kan dere se hvem som får det råeste bremsesporet i undikkene! Vil sikkert bare bidra til et bedre forhold :skratte: Kjempe-underholdning!
Anaconda Skrevet 16. februar 2010 #37 Skrevet 16. februar 2010 Gjett om dette er morsomt ja.....promp, fis, bæsj osv. Det morsomste jeg vet er å dele opp en promp i så mange hakk/knepp som mulig, har selv klart 22! Latterbrøl!!!!!! Herre moses!! Blir det bra bremsespor av det eller????
Ethereal Skrevet 16. februar 2010 #38 Skrevet 16. februar 2010 Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg gjort følgende: kommet meg over det og innsett at ingen mennesker er perfekte til en hver tid. Kjipt at hun, bokstavelig talt, dreit seg ut så tidlig i forhold, men mest sannsynlig hadde noe sånt skjedd før eller senere. Jeg regner med at det var en engangs-hendelse, men hvis du oppdager at dette skjer OFTE så... har jeg ingen råd.
¤Pernille¤ Skrevet 16. februar 2010 #39 Skrevet 16. februar 2010 det var brunt,stygt og luktet sjait - Du plukka opp trusa og luktet...? Og herre, man lukter da ikke et bremsespor, du som sa at man lukter bæsj fra avstand... For en tråd, jeg ler! Uansett... Om du liker henne, så kan du da glemme dette... Hadde du ikke satt pris på om hun så bort fra en sånn episode om det var ditt bremsespor?
Gjest lulua Skrevet 16. februar 2010 #40 Skrevet 16. februar 2010 æsj,hvorfor var jeg så dum å leste gjennom hele denne tråden når jeg sitter her med omgansjuken er å kjempe kvalm..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå