Gå til innhold

Centrum Fastlegegruppe

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

,

Endret av Solknapp
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Sussa_*
Skrevet

Kan anbefales, men synes ikek de i resepsjonen er særlig hyggelige. Men legene er fantastiske=)

Skrevet

Ja, det er er et veldig bra legesenter :)

Får raskt time, og synes de som jobber der er hyggelige, jeg (bortsett fra når de stikker meg i armen, da :) )

Skrevet

Jeg har også hatt de i et par år. Veldig fornøyde der. Synes heller ikke resepsjonen var spesielt sprudlende, men det var da greit. Har vært til lege, og blodprøver og alt sånt, og kunne alltid få time ganske raskt, samme dag etc.

Skrevet

Slenger meg med her jeg! Trenger også en ny fastlege da jeg ikke er så fornøyd med min nåværende. Føler at hun ikke har noe særlig tid til meg og at hun virker lite intr. i det jeg sier når jeg er hos henne. Ikke sikkert det er tilfelle, men når vi sitter og prater, så føler jeg at hun ser litt nedlatende og hånlig på meg. Har aldri en god følelse når jeg sitter i stolen hennes og jeg blir nervøs for å fortelle henne om plagene mine :tristbla:

Ser at det er en kvinnelig lege hos Centrum Fastlegegruppe. Er det noen som har noen erfaringer med henne? :)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer også på dette, vurderer å bytte fastelege jeg også. Noen som har erfaringer med Inger Bergstrøm Bodahl?

Gjest Gjest
Skrevet

Noen andre erfaringer fra de andre legene der?

• 2 uker senere...
Gjest Berit
Skrevet

Noen andre erfaringer fra de andre legene der?

Jeg har benyttet Centrum fastlegegruppe ca 1 års tid og er veldig fornøyd. Har en gammel kneskade som "gikk opp" på forsommer 2009 og opplevde at legen, Michael Osnes, hadde tid til meg og tok mine problemer på alvor og han ga meget god oppfølging. Folkene i respesjon alltid hyggelige og jeg fikk time på dagen når jeg ringte første gang.

Legen var vikar, vikariatet er nå avsluttet og jeg har fått beskjed om at jeg har fått ny lege så jeg er spent på hvordan min nye lege fungerer - om Michael var et engangstilfelle eller om han var en typisk representant for de som jobber i Rosenkrantzgt.

Skrevet

Legene er fantastiske, men jeg syns ikke de i respesjonen er noe koselige. Sist gang jeg ringte, var det den samme sure dama som tok telefonen, og begynte å kjefte på meg fordi jeg sa noe feil. Da sa jeg ifra om at jeg ikke syntes noe om hennes oppførsel. Egentlig bare det jeg kan påpeke som er negativt, men ellers er alt helt bra, og fastlegen min er fantastisk!

• 6 måneder senere...
Skrevet

Helt enig ang de i resepsjonen. De er uhøflige og ubehagelige (bortsett fra hun fra Sunnmøre - hun er alltid grei). :) De andre er nesten alltid sure. :(

• 4 måneder senere...
Gjest anonym
Skrevet

Hvordan var dette legesenteret for deg som var ny (Hvis det ble Centrum Fastlegegruppe til slutt da)? Vurderer å skaffe meg fastlege her jeg også.

:)

• 7 måneder senere...
Gjest burgeren
Skrevet

Må føye til min erfaring med centrum fastlegegruppe. Gått der i mange år, men bytter nå. Hadde michael osnes før han sluttet og var dypt ulykkelig da jeg mistet han. Han var flink til å lytte, tok meg alltid på alvor, var handlekraftig, satt av nok tid til å møte mine spørsmål. Var han forsinket, beklaget han det og virket oppriktig lei for at jeg hadde måtte vente. Han viste meg respekt og hjalp meg ut av en veldig vanskelig periode i livet. Uansett, ikke fornøyd med hun jeg fikk etter han. Enig i at resepsjonen ikke er så sprudlende, men de har aldri vært direkte uhøflige. Virker bare ikke som de trives i jobben sin og har ofte sett de røykende på hjørnet utenfor.. ser ikke bra ut i hvite helseklær:/ Uansett, jeg ville vel kanskje sett meg om et annet sted!

Skrevet

Jeg lurer også på dette, vurderer å bytte fastelege jeg også. Noen som har erfaringer med Inger Bergstrøm Bodahl?

Jeg og mammaen min har henne! jeg har ikke vært hos henne enda, men mamma har, mamma synes hun er kjempe snill! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...