inga:) Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg pleier å ha ruller i håtret, får supermasse og fine krøller, men krøllene går ut etter et par timer... Hvordan kan jeg vaske og stelle håret, og hvilke produkter kan jeg ha i håret slik at krøllene varer lengre. Nå vasker jeg håret og bruker balsam. Jonathan produkter. Så lar jeg det lufttørke noen timer og går i tillegg over med føn til slutt for å få det helt tørt. Så tar jeg litt spray i før jeg ruller. Krøllene blir kjempefine men går for fort ut. Bruker jeg spray, blir håret bare klissete og ekkelt. Finnes det noe alá "leggevann" som de brukte i gamle dager? Håper noen vet...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Du får fortsatt kjøpt leggevann på parfymeri:)
Rosebud Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Jeg kan anbefale produktene fra Bed Head Foxy Curls. De har et skum jeg bruker før jeg føner. Deretter bruker jeg en pumpe-spray i samme serien før jeg bruker ruller eller krølltang. Tilslutt bruker jeg en lett omgang av Masterpiece-sprayen fra Bed Head for hold. Dette blir ikke stivt/klissete for meg i alle fall. Dersom du bruker sånne gammeldagse ruller kan det være en fordel om håret er litt fuktig når du tar dem i og lar håret blir helt tørt mens de sitter i (har du dårlig tid kan du føne lett over mens de sitter i, varmen hjelper til). Det kan forresten hjelpe å ikke ha helt nyvasket hår når du skal krølle det, da kan krøllene lett "skli" ut. Det er også lurt å droppe balsam før slike prosjekter av samme grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå