Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg sjekket jernlageret for 1 år siden - normalt. Så ble jeg vegeterianer og sjekket det igjen nå, og fikk beskjed om at det var forhøyet. Jeg tar ikke jerntilskudd. Hvis noe, hadde jeg forventet et lavt nivå. Hvordan kan dette ha seg egentlig?
Gjest wahaj Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Mye jern i grønt. Bl.a brokkoli og spinat.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Mye jern i grønt. Bl.a brokkoli og spinat. Ja jeg er klar over det, men jeg spiser ikke noe særlig mer av dette enn jeg gjorde før jeg ble vegeterianer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå