Gå til innhold

Menskopp og p-ring

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Dorrit_*
Skrevet

Bare et kjapt spørsmål: Kan man bruke menskopp når man går på p-ring? Synes menskopp høres veldig praktisk ut, men er litt usikker på om det lar seg kombinere?

Om det går, er det noe som kan være litt ubehagelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke se at det skulle være noe problem. Menskoppen skal ikke langt inn i skjeden. Bare settes rett innenfor åpningen. En p-ring sitter vel ganske langt opp..?

Skrevet

Du tar jo ut p-ringen når du skal ha mensen, så det kan vel ikke bli ett problem :klø:

Skrevet
Du tar jo ut p-ringen når du skal ha mensen, så det kan vel ikke bli ett problem :klø:

Jeg tar ut ring fredag, får mens onsdag eller torsdag, inn med ny ring fredag. Så jo - de skal være inne samtidig. Spent på dette selv, da jeg akkurat har bestilt meg menskopp.

Skrevet

I blant kan man jo få mellomblødninger da. Hun vet sikkert selv om hun trenger den eller ikke :P

Skrevet

Det er ikke noe problem. Jeg tar ut ringen på søndag, men får aldri mensen før lørdag, så bruker ofte ring og kopp samtidig. Det eneste som er litt knotete er at ringen kan komme ut sammen med koppen når den skal tømmes - første gangen jeg brukte koppen forventet jeg ikke noe sånt, så ringen falt i do! Men så lenge man er oppmerksom på det er det ikke noe problem, er jo bare å putte ringen inn igjen.

Skrevet

Jeg har ikke hatt problemer med å kombinere menskopp og p-ring de få gangene jeg har hatt blødning utenfor den ringfrie perioden. :)

Gjest Gjest_Dorrit_*
Skrevet

Takk skal dere ha :) Da er bekymingene borte og koppen bestilt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...