Hinata Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Bare lurer på andres erfaringer med eggløsninssmerter her inne. Jeg har siste tiden (etter at jeg sluttet på p-piller), hatt eggløsningssmerter på den ene siden, altså annenhver mnd. De har nå vart i ihvertfall 4 dager, hvis ikke mer, og jeg kjenner stikk når jeg beveger meg, i tillegg til en ganske konstant murring.. Det jeg synes er litt rart er at jeg bare kjenner det i den ene eggstokken, og at smertene varer såpass lenge, og lurer derfor på om andre her inne har det på samme måte? :klø:
Pupsilure Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg kjente det tydelig på den ene siden, alltid venstre. Men det varte ikke mer enn 1-2 dager. Kjente forøvrig ingenting den måneden jeg ble gravid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå