Gjest Gjest_TrineLise_* Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Hei! Jeg har en 3 liters bøtte med gråbrun tre/panel-maling fra "Lady", og har lyst til å blande oppi 1 l. hvit maling, som også er olje/beregnet til treverk, men fra en annen leverandør/merke, er dette noe problem selv om malingene ikke har samme merke? Tenker at de kanskje ikke inneholder nøyaktig like bestanddeler av ulike "ingredienser", men siden begge typene er basert på olje og beregnet til treverk/panel, skulle det gå greit? Tenkte det kunne være lurt å høre om noen visste/hadde erfaring så jeg ikke ødela 4 liter maling sånn helt uten videre
Gjest Gjest_P_* Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Hvis begge er oljemaling er det ikke noe problem. Bland i vei.
Gjest TS Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Hvis begge er oljemaling er det ikke noe problem. Bland i vei. Ok, takk for svar! Om jeg hadde spurt f.eks en leverandør av "Lady" hadde de kanskje sagt at som hovedregel burde malingene være fra samme produsent i tillegg til type, (for å få meg til å handle derfra), så derfor ville jeg høre med andre først.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå