Gå til innhold

Sqweel tunger

Gjest Gjest_Nina_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Så en reklame for denne og syntes den virket spennende.10 tunger som roterer.Noen her inne som har noen erfaring med denne tunge saken.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet
Så en reklame for denne og syntes den virket spennende.10 tunger som roterer.Noen her inne som har noen erfaring med denne tunge saken.

Den ser jo ganske spennende ut da, men hvis den er tung å holde i, er den ikke noe for meg. Jeg har ikke så mye krefter i hendene.

Skrevet

Ingen erfaringer, enda. Tror jeg må ha den der ;)

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet
Den ser jo ganske spennende ut da, men hvis den er tung å holde i, er den ikke noe for meg. Jeg har ikke så mye krefter i hendene.

Mente ikke at den var tung, ser jo ganske lett ut den der da. Leste nå at den var bare 126g. Blir nok en sånn på meg ja :)

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet

OISANN! Den dær så spennende ut... Den var ikke dyr heller. Den skal på ønskelista mi ja :D

Skrevet

Ingen erfaring hær heller men den var verken dyr og den så utrolig spenndende ut, den står jaggu på min ønskeliste å så da var det bare og spare :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...